از کاهش مخاطرات جاده ای تا سیمایی دلپذیر برای مسافران:

تحولات اثرگذار سازمان عمران در توسعه بلوار فرح آباد ساری

با تکمیل مراحل پایانی پروژه تعریض و توسعه بلوار کشاورز، تیم های عملیاتی این سازمان با سلسله عملیات عمرانی، فضایی مطلوب در ورودی و خروجی شمال شهر ایجاد کرده اند به طوریکه پروژه ساماندهی بلوار فرح آباد به اتمام رسیده است.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران به راه شلمچه، با تکمیل مراحل پایانی پروژه تعریض و توسعه بلوار کشاورز، تیم های عملیاتی این سازمان با سلسله عملیات عمرانی، فضایی مطلوب در ورودی و خروجی شمال شهر ایجاد کرده اند به طوریکه پروژه ساماندهی بلوار فرح آباد به اتمام رسیده است.


در حالی که پیشتر عملیات پیاده روسازی ضلع غربی این بلوار در حد فاصل کوی گلستان ( روبروی دانشگاه روزبهان ) تا کوی بوستان به مساحت 2900 متر مربع با استفاده از بتن های تولیدی سازمان عمران، در حال طی کردن مراحل نهایی خود بوده است، احداث رفیوژ وسط این مسیر به طول 500 متر به اتمام رسیده است.


با توجه به وجود مخاطرات جاده ای و لزوم اصلاح هندسی بلوار این عملیات طی حدود 20 روز کاری به انجام رسیده است تا بتواند ضمن بهره وری بیشتر مردم از فضایی دلپذیر، سیمایی جذاب در ورودی شمالی شهر ایجاد نماید.


رئیس سازمان عمران در حاشیه مراحل اجرایی طرح مذکور گفت: در تمامی مراحل این پروژه، از مصنوعات بتنی سازمان استفاده شده تا بتواند ضمن کاهش هزینه اجراء، بالارفتن راندمان تولید و کار مجموعه را نیز به همراه داشته باشد.


مرتضی بربسته با بیان اینکه ورودی ها نقش زیادی در شخصيت بخشی به شهر ایفا می کنند و تصویر برجسته شهر را می سازند، خاطر نشان کرد: این ورودی ها نقش اتصال دهنده فضای طبیعی خارج و فضای داخل شهر و برقرار كننده ارتباط میان شهر و اطراف آن را دارند که این مسئله مورد توجه مدیریت شهری و همکاران ما در سازمان عمران قرار دارد.


این مسئول تأکید کرد: با بهره برداری از پروژه توسعه بلوار کشاورز و بلوار فرح آباد، شاهد افزایش جذابیت های عمرانی برای شهروندان و حتی مسافران نوروزی خواهیم بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار