آقای قالیباف! حرمت امامزاده با متولی است

رسایی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: آقای نگاهداری به چه حقی با کسی که جایگاه معاونت راهبردی ایشان کان لم یکن و غیر قانونی است، نشستی را برگزار کرد؟

به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی انتشار نشست رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با ظریف، نوشت: مطابق نص صریح قانون، از آنجا که فرزندان آقای ظریف تابعیت ایالات متحده آمریکا را دارند، جایگاه معاونت راهبردی ایشان کان لم یکن و غیر قانونی است.

بیش از ۴۰ تن از نمایندگان مطابق ماده ۲۳۴ از کمیسیون امنیت ملی درخواست رسیدگی کرده‌اند که مهلت ده روزه این رسیدگی پایان یافته و در اولین جلسه علنی مجلس باید گزارش آن قرائت و رأی‌گیری شود و در صورت موافقت صحن علنی، پرونده مقام نصب کننده متخلف بدون طی تشریفات در قوه قضاییه رسیدگی می‌شود.

در چنین وضعیتی، برگزاری جلسه توسط رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با کسی که جایگاهش غیرقانونی است، چه معنا دارد؟ آقای نگاهداری به چه حقی چنین نشستی را برگزار کرده؟

در مجلس یازدهم هم وقتی سلاح‌ورزی به شکل غیرقانونی بر کرسی اتاق بازرگانی تکیه زده بود، متاسفانه چنین نشست‌هایی بین مدیران مجلس با وی برگزار می‌شد. حرمت امامزاده با متولی است!

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار