کشف پارکینگ احتکار خودرو در تهران: 1080 خودروی خارجی صفر کیلومتر پیدا شد

پلیس شرق تهران 1080 خودرو صفر کیلومتر احتکار شده برند فوتون را کشف و یک فرد متهم به احتکار و اخلال در نظام اقتصادی را دستگیر کرد.

به گزارش راه شلمچه، سردار دلاور القاصی مهر در عصر دیروز در جمع خبرنگاران به شناسایی یک پارکینگ خودرو اشاره کرد. وی گفت: نیروی انتظامی با تلاش و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران موفق به شناسایی فردی سودجو شد که اقدام به احتکار تعدادی خودرو صفر کیلومتر خارجی کرده بود. پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران ناگهان به محل مورد نظر وارد شدند.

در این عملیات، 1080 دستگاه خودرو ون وانا از برند فوتون با مشخصات صفر کیلومتر که همگی فاقد پلاک بودند، کشف شد. این خودروها به صورت غیر مجاز و بدون مجوزهای قانونی در این پارکینگ نگهداری می‌شدند.

سردار القاصی مهر در ادامه توضیح داد که پارکینگ به صورت استیجاری به شرکت ایران خودرو دیزل تحویل داده شده است. همچنین، با استعلام از اداره صمت استان تهران مشخص شد که این پارکینگ در سامانه آن اداره غیر فعال بوده و هیچ گونه سابقه فعالیت قانونی ندارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد که طبق نظر کارشناسان، ارزش خودروهای کشف شده در این مکان حدود 10 هزار و 800 میلیارد ریال برآورد شده است. در این باره، یکی از متهمان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و نگهداری غیر قانونی خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی گردید.

منبع: تسنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار