واکنش «نیکزاد» به پرسش «راه شلمچه»

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی عصر امروز در نشست خبری خود با رسانه‌ها به سوال خبرنگار راه شلمچه در باره معیارهای انتخاب مدیریتی دولت رئیسی پاسخ داد.

به گزارش راه شلمچه، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با رسانه‌ها به سوال خبرنگاره راه شلمچه در باره معیارهای انتخاب مدیران در دولت آیت‌الله رئیسی چگونه خواهد بود، گفت: مسئولین فعلی من راهبری ستاد است و من در موضع انتخاب مدیر و معاون و استاندار نیستم اما به عنوان صاحب‌نظر در دولت بعدی مدیران باید دارای سلامت فکری باشد و با عمق جان برای مردم خدمت کند. ما به این مردم بدهکار هستیم. مملکت برای مردم است و مردم همه کاره هستند. مردم اگر پشت انقلاب نمانند انقلاب باقی نمی ماند. در یک عصری همین مردم پشت سر علی(ع) نماندند و حکومت پایدار نماند.  

  نیکزاد ادامه داد: کسی که مهارت اقتصادی ندارد به نظر من نباید مدیر و حتی نباید بخشدار باشد. ما باید روی ساختار کار کنیم و همه باید قانون را بپذیرند نه اینکه یقه سفیدان از اجرای قانون خودداری کنند. در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. ماموریت من ۲۹ خرداد تمام است. در یک کلام اگر کسی می خواهد در دولت بعدی مسئولیت بگیرد باید دارای یکسری ویژگی ها باشد من جمله تقوا، مجاهدت و مراقبت.

وی در رابطه با تلاش هایی برای محدود کردن حضور جریان های انقلابی گفت: این مباحث به ما نمی‌چسبد و بسیاری از دوستان ما اجازه این موارد را نمی دهند. کسانی که درون نظام و انقلاب تعریف شدند، حتی جریان های اصلاح طلب اگر با نظام مشکلی نداشته باشند از کمکشان به دولت آقای رئیسی حمایت می کنیم. باور ما این است که وقت دادن مردم به یک جریان تمام شده است و آنها به لحاظ نگاه اشتباه در درون و برون و اشتباهات در مورد نشناختن مردم موفق نبودند. مردم آسیب دیدند و فساد و رانت را بی نمی تابند. مردم انتصاب های فامیلی و جناحی بدون شایستگی را بر نمی تابند. صندلی های مجلس و دولت روی خون شهدا بنا شده است و با درود و مرگ هم کار نمی کنیم و اعتدالی آمدیم.

در ادامه این نشست مهدی دوستی نیز ضمن معرفی خود بیان کرد: بنده بیشتر کار اجرایی انجام دادیم و کمتر در مقام سخنگو بودیم. سوابق ما در قرارگاه خاتم  بوده است. برای رسیدن به ایران قوی با افتخار به کارزار حمایتی از آقای رئیسی پیوستیم.

نیکزاد در خلال اظهارات دوستی گفت: ما به جای التماس برای برداشتن تحریم ها تلاش کردیم تحریم را بی اثر کنیم. آقای دوستی مجری پروژه پالایشگاه خلیج فارس بود. بعد از تاسیس این پالایشگاه با تولید بالای بنزین تحریم را بی اثر کردیم. ما اکنون می توانیم با قدرت بگوییم آمریکا و اروپا در بنزین ما نیازی به شما نداریم. 

 دوستی در رابطه با ائتلاف سعید محمد و ادامه ائتلاف و همکاری ها با سایر ستادها به چه شکل است؟ گفت: اینجا در مقام سخنگوی آقای رئیسی هستم. منطقه هر ظرفیتی در کشور هست باید در این میدان حضور پیدا کنند. تمام ظرفیت آقای محمد و دیگر کاندیداهای جبهه انقلاب به میدان آمدند. ما در کشوری زندگی می کنیم که حضرت آقا تاکید بر مشارکت حداکثری دارند و تمام تلاش خود را برای حضور به کار خواهیم گرفت. 

  

وی افزود: آقای محمد و بقیه کاندیداها به نتیجه رسیدند آقای رئیسی پرچمدار جبهه انقلاب هستند. اینکه سهمی مشخص شده باشد یا کاندیدایی سهمی مطالبه کرده باشد، چنین نبوده است. تلاش بر ظهور و بروز همه جبهه های انقلاب بوده است. 

 سخنگوی ستادهای مردمی رئیسی در رابطه با نقاط مشترک محمد و رئیسی که منجر به این اجماع شده است، عنوان کرد: هر دو از جبهه انقلاب هستند و من می توانم شهادت بدهم آقای محمد از ابتدا با آقای رئیسی ارادت و همکاری داشتند. این رجوع وافر از سمت دیگر دوستان نیز ادعای من را تایید می کند. شاخص ها از سوی حضرت آقا تعریف شده بود که مهمترین آن تحول خواهی بود و ما شاهد عملکرد آقای رئیسی پیرامون تحول خواهی در قوه قضاییه بودیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار