اختصاصی راه شلمچه؛

معاون اول، سخنگو و رئیس برنامه و بودجه دولت رئیسی مشخص شدند!

 گزینه‌های نهایی معاون اولی دولت رئیسی و همچنین سخنگو و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم اعلام شد.

به گزارش راه شلمچه، یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت تقریبا معاون اول آیت‌الله رئیسی در دولت یازدهم مشخص شد و محمد مخبردزفولی رئيس ستاد اجراي فرمان امام (ره) گزینه اصلی خواهد بود.

مخبر پیش از این معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان، ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان را بر عهده داشته‌است.

او همچنین پیش از فعالیت در بنیاد، در سِمت معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان و مدیر عامل شرکت مخابرات دزفول مشغول بوده‌است.

محمد مخبر دارای دو مدرک دکتری حقوق بین‌الملل و دکترای رشته مدیریت می‌باشد. او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت با گرایش سیستم‌ها را هم دارد.


سخنگوی دولت

همچنین غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه به پاستور کوچ خواهند کرد و سخنگوی دولت رئیسی را بر عهده خواهند گرفت.

وی متولد ۱۳۴۴ در بیرجند است و تا تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ و قبل از محمدجواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران و رئیس شعبه اول دادگاه تجدید نظر بود. 

اسماعیلی از ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ و پس از محسنی اژه‌ای عنوان سخنگوی قوه قضائیه این مسئولیت مهم را بر عهده دارد.


سازمان برنامه و بودجه

فرهاد رهبر سال 1338 در سمنان به دنیا آمد و دارای درجه دکترای تخصصی در رشته اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است. او همچنین استاد و عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است.

 رهبر رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی نیز بوده‌است. او در دولت یازدهم  نایب رئیسی شورای راهبردی نظام مالیاتی ایران را بر عهده داشت. وی همچنین مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی را هم بر عهده داشت.

فرهاد رهبر هم یکی از گزینه‌های اصلی سازمان برنامه و بودجه دولت رئیسی به شمار می‌آید.

اگر خوشت اومد لایک کن
5
0
۲۵ تیر ۱۴۰۰
سلام، رفیق بازی وهمشهری بازی شروع شد همانطور که دیگران بودند .الله برکت الله ، راستی اقای مخبر بعد از رفتن از بنیاد برکت ، پسرش را که در بنیاد جز سران بنیاد برکت است بزاره جای خودش ، بازم الله برکت الله
پاسخ
آخرین اخبار