به گزارش راه شلمچه، اگرچه سایت سازمان لیگ فوتبال سعی کرد با پوشش سریع اخبار کلی درباره جلسه هماندیشی مدیران باشگاهها درباره تبلیغات محیطی این نشست را به طور کامل پوشش بدهد اما مسائلی در جریان این جلسه پیش آمده که از چشم حاضران در آن دور نمانده است.
اصلیترین مساله جایی بود که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با صادق درودگر عضو هیات رییسه و رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ درگیری شدید پیدا کرد و دو طرف الفاظی را به هم نسبت دادند که حتی در آغوش گرفتن یکدیگر در پایان نشست نیز اصل داستان را از بین نبرد!
ماجرا از جایی شروع شد که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با دریافت نامه سازمان لیگ برای حضور در نشست هماندیشی مدیران عامل، سریعا نامهای را روز گذشته و قبل از برکناری حیدر بهاروند خطاب به رییس پیشین سازمان لیگ مینویسد و سعید فتاحی را به عنوان نماینده باشگاه استقلال در امر تبلیغات محیطی برای حضور در جلسه معرفی میکند.
به همین منظور فتاحی امروز به هتل آکادمی فوتبال میرود و خواهان حضور در جلسه میشود اما مسئولان سازمان لیگ به واسطه حراست مجموعه از ورود فتاحی جلوگیری میکنند. دلیل سازمان لیگ برتر جلوگیری از ورود فتاحی نیز این بوده که جلسه هماندیشی فقط با حضور مدیران عامل باشگاهها است. از این رو فتاحی نیز سریعا مدیرعامل استقلال را در جریان ماجرا قرار میدهد و آجورلو خودش را به آکادمی میرساند و در جلسه حاضر میشود.
بعد از این اتفاقات آجورلو که بسیار ناراحت شده بود، وقتی پشت تریبون قرار میگیرد بابت اتفاقات سال گذشته تبلیغات محیطی گلایههایش را مطرح میکند . صادق درودگر که سال گذشته نیز مخالفت های جدی با واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاهها داشت و در نهایت اما نتوانست جلوی این ماجرا را بگیرد در خلال صحبتهای آجورلو مطالبی را درباره مطالبات سازمان لیگ از استقلال بابت تبلیغات فصل پیش بیان میکند وهمین مساله درگیری دو طرف را به اوج میرساند.
آجورلو و درودگر در میان بگومگوهای مربوط به حق تبلیغات محیطی حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند و اتهام هایی را نیز به همدیگر وارد کردند. رد و بدل شدن واژههایی نظیر «مافیا»، «دزد» و... بین مدیرعامل استقلال و عضو هیات رییسه سازمان لیگ باعث شد تا برخی مدیران دیگر و البته میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون نیز واسطه گری کند و بعد از دقایقی به غائله پیش آمده خاتمه بدهد.
البته آجورلو و درودگر که ابتدای فصل گذشته نیز به خاطر حق تبلیغات محیطی بارها در جلسات باهم اختلاف نظر داشتند و مسائلی نیز میان آنها پیش آمد، بعد از پایان جلسه امروز با درخواست حاضران همدیگر را در آغوش گرفتند تا دلخوریای پیش هردوطرف نماند اما طبیعی است که اصل اختلاف آنها از بین نرود و به نظر میرسد این موضوع همچنان ادامه دار باشد.
جالب اینکه مسئولان سازمان لیگ که پیشبینی رخ دادن اتفاقات جنجالی در جلسه را میکردند اجازه ورود خبرنگاران و افراد غیرمرتبط را نیز ندادند و اصحاب رسانه فقط بعد از پایان در محوطه هتل آکادمی گفت و گوهایی را با مدیران برخی باشگاهها انجام دادند.
در نهایت اینکه به نظر میرسد مصطفی آجورلو همچنان سال گذشته پیروز جنگ با درودگر سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی شده است؛ همین که در جلسه امروز مصوب شد استقلال و پرسپولیس تبلیغات محیطی بازیهای خانگی شان را به صورت شخصی انجام بدهند و سازمان لیگ دخل و تصرفی روی این موضوع نداشته باشد ، نشان از موفقیت آجورلو در این موضوع دارد.به خصوص اینکه درودگر نیز بعد از نشست مدیران در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد تنشی وجود ندارد و همه برای هدف مشترک فوتبال گام برمیدارند.