پیام تسلیت رئیس جمهور به مقام معظم رهبری و مردم غزه

مسعود پزشکیان در پی ترور یحیی سنوار، شهادت او را ناشی از جنایات رژیم صهیونیستی دانست و بر ادامه جهاد برای آزادی سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد.

به گزارش راه شلمچه، مسعود پزشکیان در پیامی به مناسبت شهادت جناب یحیی سنوار اظهار داشت: جهاد در برابر تجاوز و برقراری آزادی برای صاحبان حقیقی سرزمین‌های اشغالی، یک حرکت بزرگ و هدف مهمی است که با ترور و حذف قهرمانان این مسیر متوقف نخواهد شد.

در متن پیام رئیس جمهور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ترور و شهادت مبارز نستوه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، جناب یحیی سنوار، برای تمامی آزادی‌خواهان جهان، به ویژه مردم قهرمان فلسطین، دردناک و تاسف‌بار بود. با این حال، این واقعه نمایانگر ادامه جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی است.

شهید سنوار سال‌ها در اسارت رژیم صهیونیستی به سر برد و تا آخرین لحظه عمر پر افتخارش به قهرمانانه جنگید و از پای ننشست.

این جهاد در تقابل با تجاوز و آزادسازی سرزمین‌ها، هدف بزرگی است که با ترور قهرمانان به پایان نخواهد رسید. همان‌طور که شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد: «اذا غاب سید، قام سید»، دشمن باید بداند که شهادت سرداران و قهرمانان هیچ تاثیری بر مقاومت امت اسلامی در برابر ظلم و اشغال ندارد.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور جهادی، شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم مظلوم و مقاوم غزه و تمامی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت می‌گویم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار