به گزارش راه شلمچه، این نشریات با تیترهایی مانند «زنان در آزادی، جشن صندلیهای بنفش، تماشاگران بنفش، با من به ورزشگاه بیا، و...» به استقبال فروش بلیت به زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی بازی ایران- کامبوج در مقدماتی جام جهانی، رفتند. برخی مدیران دولتی نظیر خانم ابتکار نیز در فضاسازیهای مذکور همراهی و نقشآفرینی کرده و مدعیاند دولت بدین ترتیب به وعده خود عمل کرده است.
این در حالی است که رفتن زنان به ورزشگاههایی که بعضاً محیط آن برای آقایان نیز مناسب نیست، اولویت حتی چند درصد جامعه و بانوان ما نیست. اما در مقابل طیف نظرسنجیهای دستگاههای مختلف دولتی، اولویت مردم و از جمله بانوان و مادران، تأمین شغل و امکان ازدواج و تأمین مسکن برای جوانان است که غالباً مورد بیاعتنایی قرار میگیرد. بدینترتیب معلوم نیست چرا برخی مدیران دولتی و رسانههای زنجیرهای، به اولویت 95 درصد مردم و از جمله زنان بیاعتنایی میکنند اما اولویت کمتر از 2-3 درصد افراد را جای اولویتهای عمومی جا میزنند؟
یادآور میشود همین طیف نشریات در دولت احمدینژاد و هنگامی که بحث رفتن آنان به ورزشگاهها مطرح شد، اعتراضات مراجع عظام تقلید را تیتر برجسته کردند که مخالف هنجارشکنی بودند. اما حالا همان نشریات، تغییر زاویه داده و بر فرستادن زنان به ورزشگاه اصرار میکنند، تا شاید سرپوشی بر بیکفایتیها و سوء تدبیرهای مدیریت اشرافی باشد.
گفتنی است رونق اشتغال و تولید، تسهیل ازدواج جوانان، کاهش قیمت مسکن، بینیاز کردن مردم از پول یارانه، افزایش ارزش پول ملی و سطح رفاه عمومی، از جمله وعدههای ستاد انتخاباتی بنفش به مردم بود.
تغییر زاویه رسانههای اصلاح طلب در باره رفتن زنان به ورزشگاه!
نشریات زنجیرهای مدعی اصلاحطلبی در حالی برای رفتن زنان به استادیوم فوتبال جشن گرفته و آن را برای مردم فاکتور میکنند که در دولت احمدینژاد، علیه آن فضاسازی میکردند.
اگر خوشت اومد لایک کن
raheshalamche.com/p/1252
بی تفاوتی رسانههای دولتی و اصلاح طلبان به معیشت مردم؛عمل جراحی موضعی کروبی مهمتر از پرواز دلار!
پربازدیدترین اخبار
آخرین اخبار