یک خبر خوب برای سرخ‌آبی‌های پایتخت

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از زمان بهره‌برداری جدید استادیوم تختی تهران با تجهیزات کامل و دوربین‌های وی ای آر خبر داد.

به گزارش راه شلمچه، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در برنامه امروز(9 شهریور 1403) ورزش و مردم در باره علت وضع فعلی دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران گفت: آبان ماه سال گذشته به دستگاه‌های مربوطه نامه زدیم که اگر الان به فکر این استادیم‌ها نشوید دو تیم استقلال و پرسپولیس برای بازی‌های لیگ برتر فصل آینده با مشکل روبه‌رو خواهند شد.

وی علت طولانی شدن بازسازی ورزشگاه‌های پایتخت را بروکراسی‌های مشمئز کننده اداری دانست و تصریح کرد: انشالله تا دو هفته دیگر استادیم تختی به بهره‌برداری خواهد رسید. 

جوادی در باره وضعیت ورزشگاه تختی گفت: این استادیوم هیچی نداشته و حدود 12 سال است که رها شده بود. در این مدت به صورت 3 شیفیت داریم کار می‌کنیم و با بازسازی جدید ضمن اینکه همه تجهیزات استاندارد را برای این ورزشگاه در نظر گرفتیم از نظر دوربین‌های وی ای آر هم سعی کردیم در همه نقاط مستقر کنیم و اولین ورزشگاه در ایران است که دارای تجهیزات کامل دوربین‌های وی ای آر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از تعویض چمن شماره 2 ورزشگاه تختی خبر داد و گفت: اخیرا اعتبارات خوبی را دریافت کردیم و طی روزهای آینده ورزشگاه تختی با تجهیزات خوبی به پایان خواهد رسید.

علی جوادی با بیان اینکه قبلا سالی دو پروژه در تهران افتتاح می‌شد، گفت: در دو سال گذشته ما در استان تهران 52 پروژه افتتاح کردیم و به همه اعلام کردیم تا پروژهایی که در دست اقدام داریم کامل نشود هیچ پروژه‌ای را شروع نخواهیم کرد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار