پیروزی سخت ایران مقابل قرقیزستان

تیم ملی فوتبال ایران در گام اول مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر قرقیزستان تیم ۱۰۲ رده‌بندی فیفا به برتری خفیف دست پیدا کرد.

به گزارش راه شلمچه، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و از گروه A امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با قضاوت «یوسوکه آراکی» با سیستم VAR رو در روی هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید. 

نیمه اول
 دقیقه 7: 
پاس عمقی مهدی قایدی به سردار آزمون رسید و این بازیکن ضربه‌اش را از زاویه بسته زد که دروازه‌بان قرقیزستان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: بازیکن قرقیزستان از جلو آمدن علیرضا بیرانوند استفاده کرد و توپ را به سمت دروازه ایران زد و بیرانوند به سختی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 33: شوت زمینی امید نورافکن با دفع ناقص دروازه‌بان قرقیزستان همراه شد تا مهدی طارمی به راحتی دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 45: طارمی در محوطه جریمه قرقیزستان پاس رو به عقبی به علی قلی‌زاده داد، ولی ضربه این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 57: شوت کایرت ژیرگالبک را بیرانوند در دو ضرب گرفت.

دقیقه 59: نورافکن یکبار دیگر اقدام به شوت زدن کرد که توپ او به تیر دروازه قرقیزستان برخورد کرد.

دقیقه 60: ژیرگالبک شوت خطرناکی راهی دروازه بیرانوند کرد که توپش به بیرون رفت.

دقیقه 74: ضربه فنی مهدی ترابی از بالای دروازه قرقیزستان راهی اوت شد.

دقیقه 85: جوئل کوجو روی پاس عمقی بلند صاحب توپ شد و می‌رفت دروازه ایران را باز کند اما بیرانوند ایستادگی کرد تا دروازه ایران بسته بماند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار