ناطق‌نوری 75 ساله به تاریخ پیوست؟

جریان اصولگرایی که با تفکر ناطق نوری، لاریجانی، باهنر و مصباحی مقدم‌ها گره خورده باشد باید آن اصولگرایی را به اصلاح‌طلب پیوند داد.

به گزارش راه شلچه، در خبرها آمده بود شیخ اکبر ناطق نوری با دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی به جلسه جامعه روحانیت مبارز رفت و از طرفی هم علی صوفی اصلاح طلب، وی را شایسته نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 دانست و از این بابت هم به نوعی اظهار امیدواری کرد که وی می‌تواند اقبال داشته باشد.

ناطق نوری به انزوای سیاسی رفته اما عده‌ای گویی هیچ گزینه‌ای را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری ندارند به ناچار تصمیم گرفتند تا سری به جعبه شانس بزنند شاید در آن ناطق نوری به تاریخ پیوسته را احیا کنند! 

طیفی که از حضور ناطق نوری در جامعه روحانیت مبارز به شادی پرداختند همانی هستند که در جشن پیروزی روحانی در سال 92 سهیم بودند و در واقع همواره نگاه اصولگرایی آنها شبیه به کارگزاران لیبرالی است و با جریان انقلابی فاصله فراوانی دارند و اساسا جریان اصولگرایی که با تفکر ناطق نوری، لاریجانی، باهنر و مصباحی مقدم‌ها گره خورده باشد باید آن اصولگرایی را به اصلاح‌طلب پیوند داد.

مخالفت با حضور ناطق نوری در جامعه روحانیت مبارز صرفا به جبهه پایداری ختم نمی‌شود بلکه جامعه انقلابی که پس از فتنه سال 88 سخت‌ترین پیچ تاریخی را تجربه کرده‌است امروز هوشمندانه‌تر از هر زمانی دلواپس‌تر است که تجربه سنگینی را نمی‌خواهد تکرار کند و امیدوار است سرنوشت کشور به‌دست جوانان انقلابی سپرده شود که تاریخ مصرف ناطق نوری‌ها و مصباحی مقدم‌ها به پایان رسیده‌است و قطعا جمعیت اصولگرایی کشور قحط‌الرجال نیست که اگر پیرمردهای کم حافظه اجازه دهند حتما انقلابی‌های جوان جویای نام کاری می‌کنند و کارستان و هرگز اجازه نخواهند داد انقلاب به‌دست نااهلان افتد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار