امیری سوادکوهی:

فاطمیه پناهگاه امت است

دشمن هر چه بتازد و هزینه کند ناکام خواهد ماند. وقتی خیمه های عزای مادر مظلومه ی شیعه برپا می شود، دریای جوشان کوثر نبوی به تلاطم در می آید.



به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در جدیدترین یادداشت های خود فاطمیه را پناهگاه امت و دریای جوشان کوثر دانست که دشمنان را نا امید و دوستان را در خیمه ی مودت عترت و حصن حصین فاطمی قرار می دهد.

متن این یادداشت را در زیر می‌خوانید:
دشمنان فطرت و انسانیت به بهانه های واهی هر آنچه در توان داشتند در معرکه ی فتنه نهادند تا اسلام را مُخلّ آزادی و امنیت معرفی و به جرم غفلت و افراطِ برخی معلوم الحال، پیکره ی صد پاره تن دین را مُثله و بشریت را قربانی مذهب جلوه دهند، در حالی که چنین نگاهی ناشی از عدم احاطه ی علمی و فکری برخی روشنفکرنما نسبت به حقیقت دین است که از جهل، آرزوی سلطه ی اهریمنان در جهان را در قلب بیمار خود می پرورانند.


دشمن هر چه بتازد و هزینه کند ناکام خواهد ماند. وقتی خیمه های عزای مادر مظلومه ی شیعه برپا می شود، دریای جوشان کوثر نبوی به تلاطم در می آید و وقتی در مسیر چشمه ی زلال فطرت بشری قرار بگیرد، آن زمان است که حق و حقیقت بر همگان عیان و باران رحمت فاطمیه نازل و تمام پلیدی ها و انحرافات پاک و نقشه های کینه‌توزانه ی خصم نقش بر آب خواهد شد و همگان تلألوء خورشید عالمتاب ولایت را به وضوح خواهند دید. يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار