صحبت‌های بدون سانسور سعید قاسمی در برنامه زنده تلویزیونی +فیلم

 یکی از مشکلات ما همین است که آنها با صراحت از رهبر نظام و از بالا تا پایین همه را شخم می‌زنند تا ما می‌خواهیم اسم ببریم «میگن بیب» «بوق» بریم مثلا با هم‌دیگر یک برنامه ببینیم...

به گزارش راه شلمچه، ویژه برنامه 10 سالگی ثریا شب یکشنبه با حضور مسعود ده‌نمکی و سعید قاسمی از شبکه یک پخش شد.

سعید قاسمی در بخشی از صحبت‌های خود با تأثر از وضعیت فقر در بخشی از اندیکای مسجدسلیمان گفت: بعد از حضور در اندیکا به دلیل شرایط بد آنجا چند ساعتی حالم خراب بود و هنوز هم حالم خراب است هر چند کسانی که به این منطقه آمدند و قول دادند و رفتند. جناب رئیسی عزیز هیچ نشد. می‌دانید چرا؟ برای اینکه تمام عواملی که به شکل شبکه‌ای و حرفه‌ای تو این وزارتخانه‌ها و ادارات تعویض نشدند و نمی‌شوند سفت و محکم چمبره به این صندلی زدند و به هیچ وجه شما نمی‌توانید اینها را از این صندلی جدا کنید. اگر از این صندلی جدا کنید به آن صندلی می‌روند.

قاسمی سپس به فیلم فقر و فحشای ده‌نمکی اشاره کرد و گفت: این فیلم دقیقا تیرهای لیزری هنری زده شده بود اینها تبیین کننده تفکر حضرت روح‌الله بود که در نهایت جنگ ما را به تعبیر آقا مرتضی آوینی جنگ با اسلام آمریکایی می‌بیند . این اسلام آمریکایی که الان داریم مشخصا بخشی از آن مربوط به حکومت نحس 2500 ساله شاهنشاهی بوده است و یک بخشی هم انقلاب به بعد و مال یک سری آدم‌هایی که تو سیستم‌ها نفوذ پیدا کردند و تفکر اسلام اشرافیتی دارند که تبیینش اتفاقا در نمازجمعه کلید خورد رسما طرف اعلام کرد و معروف شد به خطبه اشرافیت و خطبه تمجل. نمی‌شود لاپوشانی کرد و یکی از دست پروده‌ این آقا اتفاقا در برنامه شما آمده بود (چون گفتید اسم نبرید و یکی از مشکلات ما همین است که آنها با صراحت از رهبر نظام و از بالا تا پایین همه را شخم می‌زنند تا ما می‌خواهیم اسم ببریم «میگن بیب» «بوق» بریم مثلا با هم‌دیگر یک برنامه ببینیم) یارو رئیس منطقه آزاد بود که چند وقت پیش رفت بغل آن یکی که تو استخر... شما به این آقا گفتید نخل‌های آبادان آب میخواهد گفت دوران این پوپولیستی دیگر تمام شده اگر صاحب زمین راست می‌گوید بیاد زمین را به آدمای متمول بفروشد و صاحب زمین بیاد بشه آدم پولدار. به ولله من میخواستم با پارچ بزنم  شیشه تلویزیون را بشکنم که این آقا با پررویی تمام، فرهنگ لاکچریزم و فرهنک اشرافی را داره تبیین و تبلیغ می کنه.

فیلم کامل را اینجا ببینید


گزیده‌ای از صحبت‌های سعید قاسمی

 


اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار