حمایت سپاه از مقاومت اسلامی: قاطعیت در همراهی با اصول مقاومت

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان المعلّانی غزه را جنایتی بزرگ از سوی رژیم صهیونیستی دانست و از بی‌عملی مجامع بین‌المللی در قبال آن انتقاد کرد.

به گزارش راه شلمچه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد بمباران بیمارستان "المعمدانی" غزه، به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و صحنه‌سازی‌های دروغین آن‌ها برای توجیه اقدامات غیرقانونی و ضدبشری اشاره کرده و آن را فریبی بزرگ نامید.

در این نامه، یادآوری می‌شود که یک سال از این جنایت بزرگ می‌گذرد که منجر به شهادت و مجروحیت صدها انسان بی‌گناه در این بیمارستان شد و همچنان اندوه و تأسف بشریت را برمی‌انگیزد.

رژیم صهیونیستی، پس از شکست تاریخی در عملیات "طوفان الاقصی"، با استفاده از ادعاهای ساختگی و صحنه‌سازی، بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد. این اقدام، بی‌اعتنایی و بی‌عملی سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری را به تصویر کشید و در برابر سکوت مرگبار آن‌ها، وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها نه تنها در غزه بلکه در لبنان نیز ادامه یافت.

این بیانیه تأکید می‌کند که جنایت حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، به ویژه هنگامی‌که پر از زنان و کودکان بی‌گناه بود، نقطه عطفی در فهرست جنایات رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و روسیاهی آن و حامیانش برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند.

حامیان رژیم صهیونیستی، به ویژه ایالات متحده، که با اعزام نیرو و تأمین تسلیحات و حمایت‌های سیاسی و امنیتی، در کشتار جمعی مردم غزه و لبنان نقش داشته‌اند، باید پاسخگوی این جنایات باشند.

در ادامه، به جنایات جنگی بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اشاره شده و تصریح می‌شود که تنها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در 25 مهرماه 1402، بیش از 500 نفر از پزشکان، پرستاران و بیماران کشته شدند. علاوه بر این، 141 بیمارستان در غزه، 4 بیمارستان در لبنان و یک بیمارستان متعلق به هلال احمر ایران نیز هدف قرار گرفته‌اند.

در پایان این بیانیه، ضمن محکومیت جنایت‌های صورت گرفته، بر همدردی و حمایت از ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان تأکید شده است و سپاه پاسداران بر لزوم تشکیل جبهه‌ای بین‌المللی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین تأکید می‌کند. این نهاد از تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی می‌خواهد تا در برابر این ظلم و کشتار، یکپارچه و همصدا ایستادگی کنند.

منبع: تسنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار