بور بور، در جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه،‌ برگ زرینی از تاریخ سرافرازی و مقاومت ایران بود

جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای مشورتی و مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه: نهصد و هشتاد و هفتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی دوشنبه 16 مهرماه با حضور اعضای مشورتی و مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه، "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در ابتدای سخنرانی خود، تحلیلی جامع در مورد سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه (نصر)  بیان داشت.

بور بور در ادامه تاکید کرد: وقتی دنیا مدیریت امام و رهبری را پذیرفته اند پس باید به عنوان اصل پذیرفته شود. به نظر من جمعیت. فاداران و یا هر  حزب اصول گرایی ، هر کجا انحرافی اتفاق افتاد باید تذکر دهد. وقتی کار های خوبی انجام شود تشکر می‌کنیم ولی در مورد کارهای انحرافی تذکر میدهیم.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، به طور تلویحی با روی کار آمدن مجدد محمد جواد ظریف واکنش نشان داد و گفت: مجلس حق ندارد برای پاک کردن سوابق برخی افراد قانون خاصی را در دستور کار قرار دهد. 

در دنباله اظهارات دبیرکل، آیت الله جعفر شبیری عضو شورای مرکزی جمعیت،به تحلیل جامع مسایل سیاسی و شیوه جریان عزل بنی صدر پرداختند.

در ادامه این جلسه، محمد علی شایسته نیا، قائم مقام این تشَکُل بیان کرد:  از اوایل انقلاب روز بدون رخداد نداشته ایم انقلاب اسلامی به دنبال تمدن سازی است بدخواهان و عاشقان انقلاب زیاد هستند و اعتقاد به رهبری با توجه به دو عامل اعتماد و التزام میباشد. زمانی رژیم صهیو نیستی بدنبال هاب منطقه بود ولی اکنون به دنبال بقا است.

شایسته نیا در ادامه توضیح داد: کشور بحمدالله بیش از آنچه که فکر کنیم در حال پیشرفت است و دولت کنونی کارهای بسیار خوبی انجام داده البته نقایصی هم وجود دارند. 

خاتمه جلسه را "کاظم کریمی"، عضو جمعیت وفاداران با ذکر چند نکاتی در جهت تقویت جریان اصولگرایی و انقلابی اعلام کرد: 

۱) گر چه تبیین خوب است و بایستی در احزاب و جمعیت ها دنبال شود اما آنچه بسیار مهم است این است که مباحث جمعیت باید در راستای رقابت سیاسی قوی باشد نه به گونه ای عمل شود که شائبه  تقویت رقیب را به بهانه وفاق یا وحدت ایجاد بنماید. در رقابت باید قوی ظاهر شد و نباید کارکرد حزب و جریان با کارکرد حاکمیت یکسان تلقی شود.

 ۲) خلأء تئوریسین‌های قوی منتسب به حزب و جمعیت دارای قدرت تاریخ نویسی که  جمعیت و جریان اصولگرایی را با هدف جذب هوادار به نحو مطلوب و جذاب به جامعه بشناسانند، یکی دیگر از کمبودهای موجود در جریان اصولگرایی است به نحوی که کمبود یک نوشتار یا کتاب مدون در مورد تاریخچه اصولگرایی در ایران و جهان به شدت احساس می شود.

۳) جمعیت بایستی نسبت به حرکات و سخنان رقبای شناخته شده به شدت هشیار باشد و هر گونه حرکت و تغییر ناگهانی رویه در اظهارات و سخنان رقبا را با دیده شک بنگرد و ساده انگارانه از کنار این اظهارات عبور نکند. چرا که تغییر ناگهانی سخنان می تواند با هدف جلب نظر رقبا برای تفوق سیاسی در آینده باشد. 

۴) مطالبه گری استراتژی های اصولگرایی از افرادی که از طریق جمعیت و جریان به مسندهای سیاسی راه یافته اند ضعیف است و باید بیش از پیش تقویت شود و افراد راه یافته با حمایت جریان خود را رها شده ندانند بلکه ملزم به پاسخگویی به مطالبات جریان باشند.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار