امیری سوادکوهی:

با آتش قیاس خود را نسوزانیم!

مصائب این روزهای غزه اعماق جان‌ها را می سوزاند و غربت انسانیت در آن دیار، فطرت های پاک را می خروشاند و جهان متحیر فقدان غیرت در برخی کشورهای اسلامی است.

به گزارش راه شلمچه، در پی سخنان غیر تخصصی و احساسی برخی مداحان و تریبون بدستان درباره جریان تلخ غزه و مقایسه آن با جریان های مهم اعتقادی شیعه، از جمله عاشورا و کربلا که در فضای مجازی نگرانی هایی را بوجود آورد، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه در یادداشتی نسبت‌ به‌ این‌ جریان واکنش نشان داد. 

متن این یادداشت بدین شرح می باشد.

مصائب این روزهای غزه اعماق جانها را می سوزاند و غربت انسانیت در آن دیار، فطرت های پاک را می خروشاند و جهان متحیر فقدان غیرت در برخی کشورهای اسلامی است.


در این بین که اسرائیل آنچنان قتل عام می کند، در گوشه ای از دنیا، مدعیان محبت حسینی و هیئت داری، با آتش قیاس، خیمهٔ اعتقادات شیعه را که با مجاهدت های علما و بزرگان شیعه به ما رسیده را با احساسات پوشالی می سوزانند و با مقایسهٔ مصائب این روزهای غزه با جریان عمیق و بی بدیل کربلا، صهیونیزم جهانی را در کمرنگ نمودن کیمیای عزای حسینی یاری می رسانند.


فدای غربت و مظلومیتت یا اباعبدالله که هنوز برخی مدعیان خدمت در هیئت‌، عترت را نشناختند و نام و یادت را فدای جهل مقدّسی به نام قیاس می کنند که جز ارباً ارباً شدن اعتقادات اصیل شیعی نتیجه ای نخواهد داشت.


تلخی های عصر غیبت امام زمان ارواحنافداه بسیار است... ولی هیچ کدام نمی تواند در کنار کربلا و سیدالشهداء ارواحنافداه قرار بگیرد. توبه کنند قیاس کنندگان تا در درگاه حسینی عاقبت بخیر شوند... که امام معصوم علیه السلام فرمود: لا يوم کیومک یا ابا عبدالله

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار