محقق جوان شیعه:

رمز نابودی صهیونیزم جهانی از بین رفتن نفاق، میان امت اسلام است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: اشغال قدس تلنگری است که می بایست مراقب نفوذ مهره‌های یهود در جوامع اسلامی بود که به نام مصلحت اندیشی و نوگرایی، حقیقتِ قدسیِ دیگری به نام ‎تفکر اصیل شیعی را غصب نکرده و عقائد ناب آنرا تحریف ننمایند.

به گزارش راه شلمچه، همزمان با روز جهانی قدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه، قدس شریف را نتیجه غصب خلافت امیرالمؤمنین علیه السلام دانست و آزادی آن را با وحدت امت اسلام بر حول ثقلین ممکن دانست. 

بخشی از این یادداشت بدین شرح می باشد:

قدس شریف زخم کهنه ای است که مَرهمی جز ‎اتّحاد امت، تحت لوای قرآن و عترت ندارد.
اشغال قدس تلنگری است که می بایست مراقب نفوذ مهره‌های یهود در جوامع اسلامی بود که به نام مصلحت اندیشی و نوگرایی، حقیقتِ قدسیِ دیگری به نام ‎تفکر اصیل شیعی را غصب نکرده و عقائد ناب آنرا تحریف ننمایند.


رمز نابودی صهیونیزم جهانی، از بین رفتن نفاق از میان امت اسلام است. اشغال قدس شریف نتیجه بدعت سخیف "حَسْبُنَا کِتَابَ الله" است که امت اسلام را متفرق و از ثقلین جدا کرد. راه آزادی قدس از حقیقت وحدت یعنی ولایت و برائت می گذرد.


برائت خشمی الهی و استراتژیکی ولایی است که نتیجه اش تضعیف و هلاکت دشمنان عترت، فطرت و انسانیت است. فاتح قدس یقیناً آنهایی خواهند بود از سرزمین فارس طلوع و صهیونیست ها(دشمنان حقیقی قرآن و عترت) را زیر چکمه غیرت و شجاعت خود لِه می کنند.
قدس از آنِ عاشوراییانِ اهل برائت است.


رژیم اشغالگری که بنیان شجره ی خبیثه اش را با خون  کودکان و مردم بی دفاع دیار قدس آبیاری می‌کند،آنقدر در باتلاق سیاست های پوسیده ی خود گرفتار شده که برای اثبات قدرت، ترور بزدلانه ی شخصیت ها و دانشمندان بزرگ ایران را رقم می زند.


اجرای سیاست ترور نشانه ی دست و پا زدن های آخر یک رژیم جعلی است.


اگر دشمنان اسلام  منجمله برخی یهودیهان به ظاهر مسلمان، تخم نفاق را در میان وحدت اسلامی نمی کاشتند و حق برحق مسلمین را باطل نمیکردند، امروزه ندای غربت اسلام از سرزمین فلسطین و ‎قدس شریف شنیده نمی شد.


بشریت باید به این حقیقت برسد که نابودی صهیونیزم جهانی تنها با فرهنگ علوی و نهضت عاشورایی محقق خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار