«تاکتیک هزينه از سرمایه» چیست؟ +فیلم

نصراللهی استاد رسانه: رسانه‌ها از سرمایه اندوخته شده علاوه‌ بر جذب مخاطبان و اثرگذاری بر آنان، کی وکجا خرج و هزینه می‌کنند‌؟

به گزارش راه شلمچه، اکبر نصراللهی رئیس دانشگاه علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه می‌گوید: اعتماد مهمترین سرمایه رسانه‌ها است و رسانه‌‌های‌حرفه‌ای همواره تلاش می‌کنند تا آن را حتی با انتشار خبرهایی که به‌ظاهر به ضررشان  پخش می‌کنند، افزایش دهند(تاکتیک هزینه برای سرمایه) اما در این قسمت به این سوال پاسخ داده می‌شود رسانه‌ها از سرمایه اندوخته شده علاوه‌ بر جذب مخاطبان و اثرگذاری بر آنان، کی و کجا خرج و هزینه می‌کنند‌؟

ویدئو را ببینید و بنویسیدچه نمونه‌های از این تاکتیک را به خاطر دارید؟


 



مشروح را در لینک زیر در آپارات ببینید
https://aparat.com/v/MZlxu

https://www.instagram.com/reel/CwFs3Z3qj2j/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ== 

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار