پیکر مطهر «میلاد بیدی» در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت

 معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: قطع به یقین خون پاک شهدای مقاومت جاویدان خواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص این خون‌ها را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.

به گزارش راه شلمچه، پیکر پاسدار شهید «میلاد بیدی» از مستشاران نظامی ایران که در لبنان به شهادت رسید، صبح شنبه با حضور مردم، مقامات لشکری و کشوری در تهران از سه‌راه افسریه به‌سمت ابتدای خیابان کلهر تشییع شد.

پیکر این شهید پس از تشییع در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) به خاک  سپرده شد.

شهید میلاد بیدی مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در پی حمله چند روز قبل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب لبنان شهید شد، در مجاورت ساختمانی که صهیونیست‌ها شهید «فؤاد علی شکر» فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان را ترور کردند حضور داشت. مراسم وداع با پیکر شهید بیدی عصر روز جمعه در معراج شهدای تهران برگزار شد. مراسم گرامیداشت این شهید دوشنبه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محله افسریه تهران در مسجد جامع حضرت صدیقه کبری(س) برگزار خواهد شد.

سردار مسجدی: ایران اسلامی تقاص خون شهدای مقاومت را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: قطع به یقین خون پاک شهدای مقاومت جاویدان خواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص این خون‌ها را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.

سردار ایرج مسجدی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم میلاد بیدی، اظهار داشت: شهید عزیز میلاد بیدی به دست استکبار جهانی به شهادت رسید و ان‌شاءالله که در این ماه محرم با سیدالشهدا امام حسین‌(ع) محشور باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خون پاک این شهدا جاوید خواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص این خون‌ها را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.

 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار