پاسخی که حمید رسایی به کیانیان داد را می‌گویند؛ کوبنده!

حمید رسایی بعد از اینکه گفته بود؛ رضا کیانیان پشت سر هم داره دروغ میگه چرا کسی کاری باهاش نداره؟ این بازیگر به گفته رسایی پاسخی بی‌ربطی داد اما رسایی پاسخی داد و سوالی را مطرح کرد که بعید است این سلبریتی پاسخی دهد!

به گزارش راه شلمچه، پس از اینکه حجت‌الاسلام حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه 9 دی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو گفت: علی دایی که خانواده‌اش می‌خواست برای کریسمس از کشور خارج شوند حدود یک ماه و نیم پیش در قصه‌ی اردبیل دوبار در صفحه‌اش پست گذاشت درباره‌ی یک دختر سرزمین ما که کشته شده است. خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است. مصوبه شورای عالی امنیت ملی شده است که با اینها برخورد نشود. رضا کیانیان پشت سر هم داره دروغ میگه چرا کسی کاری باهاش نداره؟ رضا کیانیان خطاب به رسایی بدون پاسخ به وی نوشت:

تو که ادعا داری درس خدا شناسی خواندی! چند تا از اسامی خداوند متعال را از هزار اسم بلدی؟ من بلد نیستم. ادعایی هم ندارم. از آیات قرآن چی بلدی؟

 چقدر قرآن خواندی؟ می‌دانی که قرآن چند تا سوره دارد؟ می‌دانی که تمام سوره‌ها با نام «خداوند بخشنده و مهربان» شروع می‌شود؟ فقط یکی سوره این سر لوحه را ندارد که سورهٔ مبارکه توبه باشد که به دردت می‌خورد.

اما حمید رسایی که همواره شفاف و بدون لکنت آماده پاسخگویی است در جواب رضا کیانیان نوشت: در بک برنامه اینترنتی با اشاره به دروغ‌های این ایام کیانیان، فقط اسمش را آوردم، اینطور عصبانی شده و مطالب بی‌ربطی نوشته، اگر قوه قضائیه احضارش کرده بود، این همه تهمت به نظام نمی‌زد.

رسایی در پاسخی دیگر نوشت: 
آیا کیانیان به این سوالات پاسخ می‌دهد؟
آقای بازیگر! من اگر یکبار توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدم، بعد از آن سه بار توسط همان شورا تاییدصلاحیت شدم
اگر یکبار ردصلاحیت شورا مهمه، سه بار تایید آن شورا هم مهم است(دلایل هردو را در کانالم آمده). ولی شما نگفتی چرا سالهای اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟ چرا آزاد شدی؟ داخل سفارت انگلیس چه می‌کردی؟ بعد از مصاحبه مادر سارینا در باره خودکشی فرزندش این دروغ را به دستور کجا منتشر کردی؟


اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
کامران ۱۱ دی ۱۴۰۱
آقای رسایی به هرحال نگفتی دلیل ردصلاحیت شماچه بود
محمد ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
جالبه. ده ها سوال بابت رضا کیانیان پرسیده شد. هر کسی که از راه خدا و ائمه و قران دور شد سرنوشتی جز امثال تو و ذضا کیانیان و ... نخواهد داشت. ان شاالله با هم و صاحب خبرنامه محشور باشید .
پاسخ
0
آقارضا ۱۱ دی ۱۴۰۱
اسم خاک مقدس شلمچه روی رسانه ات گذاشتی اما قلمت در حمایت از کسانی است که بانی انحراف مسیر شهدای خاک سرخ شلمچه هستند.شرمتان باد.
پاسخ
آخرین اخبار