مزایده خودروهای کوروش کمپانی

معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد خودروهای توقیف‌شده کوروش کمپانی به تهران منتقل می‌شوند تا در مزایده‌های آینده به بالاترین قیمت فروخته شوند.

به گزارش راه شلمچه، سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت اخیر حراج اموال کوروش کمپانی، اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود در زمینه جبران خسارات به مردم، مرجع قضائی دستور داده است تا خودروهایی که متعلق به این شرکت هستند و دستور توقیف آن‌ها صادر شده، از جزیره کیش به تهران منتقل شوند. این اقدام به منظور فروش این خودروها به بالاترین قیمت و جبران خسارات وارده به شهروندان انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: به همین منظور، سازمان اموال تملیکی این خودروها را به تهران منتقل می‌کند تا در مزایده‌های آتی که توسط این سازمان برگزار خواهد شد، در معرض دید متقاضیان قرار گیرند. این اقدام موجب می‌شود که تعدادی از افراد بیشتری امکان مشاهده این پنج دستگاه خودرو را داشته باشند تا در نهایت بتوانند این خودروها را به بالاترین قیمت خریداری کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تأکید کرد: علاوه بر این پنج دستگاه خودرو، اموال غیرمنقولی همچون املاک نیز در اختیار دولت قرار گرفته و تعدادی از تجهیزات دیگر نیز وجود دارد که در مزایده‌های سراسری و از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به فروش خواهند رسید.

غلامی باغی اضافه کرد: مزایده‌های مذکور به‌صورت کاملاً رقابتی و شفاف به شکل الکترونیکی برگزار خواهند شد تا مردم بتوانند بهترین قیمت را برای خرید پیشنهاد دهند. این اقدام نه‌تنها منجر به تعیین تکلیف این کالاها خواهد شد، بلکه به مراجع قضائی نیز کمک می‌کند تا از محل فروش این کالاها خسارات وارد شده به مردم را جبران کنند.

منبع: مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار