حمایت نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از رضامراد صحرایی

 نماینده مردم بوکان اعلام کرد: با توجه به دانش علمی که دکتر صحرایی دارد، می تواند به خوبی این وزارتخانه مهم را اداره کند.

 به گزارش راه شلمچه، "انور حبیب زاده بوکانی"، نماینده مردم بوکان و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در حمایت از معرفی "دکتر رضا مراد صحرایی"، به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به بهارستان تاکید کرد: با توجه به شناختی که از سوابق علمی، فرهنگی و  دانشگاهی  که از او دارم، می تواند در اداره کردن وزارتخانه  آموزش و پرورش موفق عمل کند. 

 او ادامه داد: دکتر صحرایی در دوران خدمت  خود  در دانشگاه فرهنگیان نشان داد، فردی باتجربه است و در آینده نیز می تواند بر مسائل و مشکلات  وزارتخانه  آموزش و پرورش اشراف کامل داشته باشد.

 نماینده مردم بوکان تصریح کرد: صحرایی مدیر پای کار و انقلابی است و حتی در این دوران کم سرپرستی، به خوبی و بدون حاشیه  وزارتخانه آموزش و پرورش را مدیریت کرد و  لازم است در آینده نیز تغییر و تحولاتی گسترده در این وزارتخانه انجام دهد. 

حبیب زاده بوکانی در خاتمه هم خطاب به رئیس جمهور گفت: وزارتخانه آموزش و پرورش فرقی اساسی با دیگر وزارتخانه های کشور دارد و از این  رو، حتی یک روز هم نباید این وزارتخانه مهم بلاتکلیف باشد. از  دکتر رئیسی عزیز  می خواهیم هر چه زودتر  این جوان نخبه انقلابی را به خانه ملت  معرفی نماید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
احمدغلامی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
جناب آقای حبیب زاده عزیز یقین داشته باش شایستگی های دکتر رضا مراد صحرایی خیلی بیشتر از آنست که نمایندگان محترم از آن اطلاع دارند.امیداورام با انتخاب ایشان دِین خودتان را به وزارت آموزش وپرورش ادا کنید.به معنای واقعی نابغه است ای کاش مستندی از زمان دانش اموزی ایشان از سالهای 70تا74تهیه میشد تا نمایندگان محترم با افتخار از ایشان حمایت کنند .به نظر من شخصیت ایشان فراتر از یک وزیر است .اینکه رای هم نیاره خیلی مهم نیست.
پاسخ
آخرین اخبار