جهان در انتطارعدالت و عدالت در انتظار مهدی

او با " سیف الله المنتقم " برای برپایی حکومت عدل جهانی می آید ، او می آید تا ریشه ظلم و فساد را بر کند. او می آید تامروارید رخسار شب زنده داران منتظر از وجود مبارک آن حضرت دریای آرامش دلپذیر و آفتاب محبت عدالت را بهره مند شوند.

راه شلمچه- سلام برانتظار و سلام بر منتظران ، سلام بر آنانی که تبلور عشق اند ، سلام برآنانی که وجود را دریافته اند و علت وجود را شناخته اند؛ انتظار شعیه سوی خورشید شتافتن است ، شعیه در انتظار موعودی است که می آید...


می آید و سبزی عشق را برتمام وجود ارزانی می دارد ، او می آید تا جهانی بافروغ جمالش منور  گردد؛ می آید تاجهان درآسایش و آرامش قرار گیرد. او می آید تازمین برکاتش را برمخلوقات جهان هستی هدیه کند ، او می آید تا امت واحده اسلامی به مجد و عظمت و عزت برسد.


او با " سیف الله المنتقم " برای برپایی حکومت عدل جهانی می آید ، او می آید تا ریشه ظلم و فساد را بر کند. او می آید تامروارید رخسار شب زنده داران  منتظر از وجود مبارک آن حضرت دریای آرامش دلپذیر و آفتاب محبت عدالت را بهره مند شوند.


حضور حضرت آقا بهار خرمی است که از قرن ها پیش مژده آن به دل های بی قرار داده شده است. ظهور او برای همه مومنان به انتظار نشسته جهان آغاز  جشنی بزرگ و شادی بخش است که وعده آن سالیان سال ، امید دل های شکسته بوده است. جشنی که هدایای زیبا و بی نظیر آن قابل شمارش نیست ، آنهم با صاحبخانه و صاحب مجلس که لطف و احسان بیدریغش هیچکس را بی نصیب و دست خالی نمی گذارد از این رو جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار مهدی قائم (عج) است.


درخاتمه آقاجان از زبان ایرانیان شما را به عنوان مصلح و مهدی موعود ،  زرتشت از (یاسوشیانس)نجات دهنده و  هندوها"آواتارا" و برهماییان " ویشنو" وکتاب مقدس شاکمونی هندیان به نام فرزند" سید خلایق دوجهان" و در کتاب مقدس تک برهمائیان به نام" آخرین وصی" ودر کتاب پاتیکل به نام" هادی و مهدی" تعبیر می شود و اهالی صربستان  در انتظار "مارکو کرالویچ" و جزایر انگلستان در انتطار" آرتور "و ایرانیان باستان در انتظار "گرزاسپه" و یونانیان در انتظار "کالویبرگو" اقوام اسکاند یناوی در انتطار "اورین "و اقوام اروپای مرکزی درانتظار "بوخص"و اقوام امریکای لاتین در انتظار "کوتزلکوتل" و چینی ها در انتظار "کرشنا" به سر می برند :


هر یک به زبانی سخن حمد تو گویند
بلبل به غزل خوانی و قمری به ترانه


آقاجان یا صاحب الزمان در این روزهای پردرد و الام مردم جهان چشم انتظارند تا این ویروس کرونای منحوس هرچه زودتر از زندگی آنان برچیده شود.یاصاحب الزمان الغوث، الغوث، الغوث ، ادرکنی، ادرکنی ، ادرکنی، العجل ، العجل ، العجل ، الساعه ،الساعه، الساعه آمین یا الرحمن الراحمین.  


ساری :قربان نوروزی - خبرنگار کیهان و همکار رسانه ای راه شلمچه در مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار