تشدید برخورد با گران‌فروشی لبنیات آغاز شد

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی از تشدید نظارت بر قیمت لبنیات و برخورد با گرانفروشی‌ها خبر داد و تأکید کرد صنایع باید محصولات تنظیم بازار را عرضه کنند.

به گزارش راه شلمچه، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی، در گفتگویی با یک خبرنگار اقتصادی اعلام کرد که پس از تغییرات قیمتی در لبنیات، به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است تا با هرگونه گران‌فروشی در این حوزه مقابله کنند. وی تاکید کرد که نظارت‌ها پس از اظهارنظر انجمن صنایع لبنی در خصوص قیمت‌گذاری، تشدید شده است.

امرالهی در ادامه گفت که چهار قلم محصول تنظیم بازار معیار مصرف مردم است و در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی نخواهند داشت. همچنین گشت‌های مشترکی با سازمان تعزیرات حکومتی برای مبارزه با این گران‌فروشی‌ها تشکیل شده است.

وی همچنین افزود که صنایع لبنی موظف هستند دوباره عرضه چهار محصول لبنی تنظیم بازار را آغاز کنند و تا زمانی که سازمان حمایت قیمت‌های جدیدی اعلام نکند، نرخ‌های قبلی ملاک خواهد بود.

در پایان، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت که شیر خام یک کالای یارانه‌ای است و صنایع باید با استفاده از نهاده‌های یارانه‌ای، چهار قلم کالای تنظیم بازاری را به طور کافی تولید کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار