بارش باران در تهران از فردا آغاز می‌شود

آسمان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری بوده و از فردا کاهش دما و بارش‌های بارانی و برفی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش راه شلمچه، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، وضعیت جوی این منطقه طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده است. در این مدت، گاهی افزایش ابر و وزش باد نیز احتمال دارد.

از فردا تا پنجشنبه (۳۰ مهر تا ۳ آبان)، با نفوذ موج و گسترش توده هوای سرد، به ویژه در روز چهارشنبه (۲ آبان)، کاهش محسوس دما، افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید موقتی و بارش برف در ارتفاعات انتظار می‌رود.

بارش باران عمدتاً در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۳۰ مهر و یک آبان) در دامنه‌ها و ارتفاعات و از چهارشنبه تا پنجشنبه در سطح استان، به خصوص در نیمه شمالی پیش‌بینی شده است.

از امروز تا چهارشنبه (۲۹ مهر تا ۲ آبان)، در برخی از نقاط به ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار، همچنین احتمال انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا محتمل است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه دمای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه توچال، ۱- درجه سانتیگراد بوده که به عنوان سردترین ایستگاه استان محسوب می‌شود.

آسمان تهران در روز فردا (۳۰ مهر) صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در بعد از ظهر با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک همراه خواهد شد. دما در این روز حداقل ۱۱ و حداکثر ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز سه‌شنبه (یک آبان)، آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود و وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با دماهای حداقل ۸ و حداکثر ۱۹ درجه سانتیگراد قابل انتظار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار