افتتاح کلینیک عصر سونوگرافی و قلب با تعرفه دولتی در بابل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از آغاز به کار کلینک عصر سونوگرافی و قلب بابل خبر داد و گفت: تعرفه این کلینک دولتی است.

به گزارش راه شلمچه از بابل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، شهرام سیفی گفت: در راستای خدمت به همشهریان و هم استانی های عزیز، کلینیک عصر سونوگرافی بیمارستان آیت الله روحانی از ابتدای تیرماه آغاز به کار کرد. 


وی افزود: کلینیک عصر سونوگرافی برای نخستین بار است که در شهرستان بابل در یک مرکز دولتی آغاز به کار می‌کند که امیدواریم این مرکز بستر مناسبی برای ارائه خدمات به مردم و بیماران و جلوگیری از سرگردانی مردم عزیز و همچنین ظرفیتی برای ارتقای فعالیت‌های درمانی بیمارستان روحانی باشد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن خبر آغاز به کار درمانگاه تخصصی قلب و عروق بیمارستان شهید یحیی‌نژاد این شهرستان در شیفت عصر، گفت: این درمانگاه فعلا روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه آماده ارائه خدمات به همشهریان است اما کلینیک عصر سونو گرافی بیمارستان روحانی در تمامی ایام هفته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شهرام سیفی برای دریافت نوبت درمانگاه تخصصی قلب را از طریق سامانه nobat.mubabol.ac.ir اعلام کرد.

اشاره ‌می‌شود بابل علاوه بر بیمارستان‌های دولتی آیت‌الله روحانی و شهید یحیی‌نژاد، بیمارستان شهید بهشتی و مراکز درمانی دیگری نیز دارد و به لحاظ حوزه درمانی و پزشکی هم در شمال کشور حائز اهمیت است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار