بازدید سرزده رئیس رفاه و درمان آبفای کشور از آبفای منطقه شش تهران

رئیس رفاه و درمان آبفای کشور به منظور بررسی و ارزیابی عملکردها و دستاوردهای حوزه رفاه و درمان به طور سرزده از آبفای منطقه شش تهران بازدید کرد.

به گزارش راه شلمچه، هادی جعفری بائی مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران با اعلام این خبر گفت: در این بازدید که ظهر روز گذشته انجام شد؛ خانم دکتر سالاریه رئیس رفاه و درمان آبفای کشور و هیئت همراه با حضور سرزده در ستاد شرکت از بخش های مختلف حوزه رفاه و درمان بازدید  و از تلاش ها و زحمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد.


وی با اشاره به برگزاری نشست و ارائه گزارش عملکردها و دستاوردهای حوزه رفاه و درمان شرکت در یک سال گذشته افزود: در پی ارائه گزارش عملکرد این حوزه به ویژه انعقاد ۱۸ قرارداد و توافق نامه رفاهی با مراکز و فروشگاه های مختلف، رئیس رفاه و رمان آبفای کشور عملکرد و دستاوردهای شرکت در این زمینه را بسیار ارزشمند و در سطح شرکت های آب و فاضلاب قابل توجه برشمردند و بر لزوم همکاری و تلاش در زمینه گسترش اینگونه فعالیت های رفاهی در سطح شرکت های آب و فاضلاب با محوریت آبفای کشور تاکید کردند.


رئیس رفاه و درمان آبفای کشور در پایان حضور خود در جنوب تهران و شهرستان ری از چند فروشگاه و مرکز طرف قرارداد شرکت از نزدیک بازدید کرد و به صورت حضوری شرایط و نحوه تعامل شرکت با مراکز طرف قرارداد را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار