کشتی مازندران را به گروگان گرفته اند/توهم در بزرگی و اثرگذاری

جدا از نگاه مغرورانه و گمان خودبرتری در این افراد که تصورشان این است نظرشان چنان صائب است که کشتی به آنان تکیه دارد (حال هر چه خود نمد دارند از بر کشتی است)

ورزشی که در مازندران با جان و دل پیوند خورده باشد، نه وکیل می خواهد نه وصی و نه وامدار کسی است و نه منتظر و ملتمس شخصی‌.

به گزارش راه شلمچه، کشتی رشته ای دسته چندم و بی هواخواه در مازندران نیست که برخی گمان کنند سینه چاک ابتر و مامور صیانت از جایگاه آن هستند! آنها شانیت و قابلیت خود را در هنگامه انتخاب گذشته هیات کشتی مازندران دیدند که هیچکس به خاطرشان به رئیس فعلی استان رای نداد و متوجه شدند که اینهمه سال محلی از اعراب در کلام و نگاه اهالی حقیقی کشتی ندارند. حال با راه اندازی یک گروه کم تعداد (ولو که بزرگان زیادی گردهم آمدند) خود را در مقام محافظ و یاور کشتی می دانند اما واقعیت ماجرا همین است که صدای موتورهای خیابان های شهر ساری را از هیاهوی کشتی در درون سالن ها بیشتر شنیده اند!



کشتی مازندران اسیر شده است. فعلا گروگان گرفته و همگان متوجه شده اند که توهم در بزرگی و اثرگذاری چند فرد معدود که جز همان دایره کوچک و منحط خود یاریگری ندارند و قصد مذبوح تملک بر پهنه کشتی را دارند، موجب آشفتگی غریبی شده که در تمام طول دوران رئیس پیشین حتی ذره ای از آن مشاهده نشده است.



جدا از نگاه مغرورانه و گمان خودبرتری در این افراد که تصورشان این است نظرشان چنان صائب است که کشتی به آنان تکیه دارد (حال هر چه خود نمد دارند از بر کشتی است)، حمایت از توهین مستقیم و بی پرده به استاد مجید ترکان را به موضوعاتی مبهم ربط می دهند که منشا آن از وهم انگیزی و حسادتی آشکار ولی بیمناک است و وقتی برای دفاع از اهانتی مشهود که در جهت تخریب قهرمان دیرینه این دیار مطلبی نگاشته میشود از ترس جرات دفاع از آن را ندارند و سکوت اختیار می کنند.



▫️چنان خود را مالک و صاحب کشتی می نامند که نظرشان بر است صرفا کسانی می توانند درباره اش نظر بدهند که اولا در مدح و ثنای آنان باشد و دوما انتقادی بر عملکردشان نداشته باشند و سوما بیش از یک دهه در کشتی باشند که دقیقا نشان دهنده دوری و بی آگاهی و ناتوانی آنان است که وحدت و یکدلی بی سابقه در سال های پیشین را به هیچ انگاشته و از مسیر دیگری رضایتمندی عامه را طلب می کنند.



اسطوره سازی جعلی از ورشکستگان اخلاقی و سیاسی که هیچگاه در جامعه کشتی مورد وثوق نبوده اند، چیزی جز ضرر برای کشتی نیست.



امیال منحوس از شماست که سال های سال هیچ جایی و جایگاهی در کشتی نداشته اید و حال از هول حلیم در دیگ خط مشی ترسیم کردن برای کشتی افتاده اید که با حذف مهره های کارآمد اما مخالف و گماردن صرفا نفرات موافق، کشتی را از حالت تضارب آرا به تحکم نظر کشانده اید که از همین حالا آسیب هایی که به کشتی می رساند واضح و مشخص است.


شناسنامه این چند نفر خود در اختیار همگان است و لازم به عرض نیست که چنان بر خوان کشتی نشسته اند که انگار خود آن را پهن کرده اند اما جز توهم به بزرگی و تهدید عاشقان کشتی هیچ نداشته و ندارند و همانطور که پیش از این در دریای کشتی مازندران نبوده و اثری نداشته اند، خیلی زود پس از این طوفان های ناشی از بی تدبیری و خودرایی به ساحل پس زده می شوند.



لازم باشد سلیس تر و شفاف تر از وجنات شما خواهیم گفت، حسب دستور یک بزرگمرد این یک بار در همین حد نوشتیم. در مقابل هر ضربه ای که به کشتی بزنید می ایستیم. نقاب شما که سال هاست افتاده، خورشید حقیقت مستقیم بر چهره کشتی دوستان می تابد نه آنهایی که کشتی را برای خود دوست دارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار