لزوم عذرخواهی علیرضا دبیر از جامعه کشتی مازندران

این رفتار سخیف و شوخی مضحک ریاست فدراسیون نباید بدون پاسخ بماند. مربی مازندرانی حاضر در اردو می بایست بلافاصله پس از این اتفاق شوم، کلیه ملی پوشان مازنی را از اردو خارج می کرد تا قداست و احترام مازندران حفظ می شد.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد کارشناس و پیشکسوت برجسته کشتی مازندران در خصوص حواشی بوجود آمده در اردوی تیم ملی کشتی به خبرنگار سایت تحلیلی رویداد گفت: متاسفانه رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در کمال گستاخی خطاب به کشتی گیران مازندرانی در اردوی تیم ملی از الفاظ بد استفاده کرد که با انتقاد و اعتراض شدید اهالی کشتی روبرو و بلافاصله مدعی شد شوخی کرده است.



وی افزود: این رفتار سخیف و شوخی مضحک ریاست فدراسیون نباید بدون پاسخ بماند. مربی مازندرانی حاضر در اردو می بایست بلافاصله پس از این اتفاق شوم، کلیه ملی پوشان مازنی را از اردو خارج می کرد تا قداست و احترام مازندران حفظ می شد. 



کارشناس نام آشنای ورزش مازندران گفت: همچنین انتظار می رود تا عسکری محمدیان بعنوان متولی کشتی استان با صدور بیانیه ای موضع خود را در قبال این توهین و هتک حرمت به کشتی مازندران مشخص نماید.



وفایی نژاد گفت: قطع به یقین سازمان بسیج ورزشکاران استان، مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار نباید در مقابل این بداخلاقی به جامعه کشتی استان و توهین به قوم شریف مازندران سکوت اختیار کنند.

 امید است که با عذرخواهی علیرضا دبیر، جامعه کشتی مازندران وی را عفو کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار