حمایت نماینده مقام معظم رهبری و مدیران استانی از حسین زادگان:

عملکرد تحسین برانگیز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

مدیرکل ورزش این دیار از نظر توسعه فضاهای ورزشی، توسعه ورزش همگانی و موفقیت جامعه ورزشی مازندران در کشور و میادین بین المللی، آسیایی و جهانی کارنامه ای قابل اتکا از خود برجای گذشته است...

به گزارش ارسالی شعبان وفایی نژاد کارشناس و پیشکسوت ورزشی در مازندران به راه شلمچه، عملکرد تحسین برانگیز حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در توسعه ورزش این دیار، با حمایت نماینده مقام معظم رهبری و مدیران استانی از وی همراه بوده است.


وی با ایجاد وحدت در بین جامعه ورزشی و هدایت هوشمندانه ورزشکاران توانست عامل کسب موفقیت های شایانی برای مازندران در میادین مختلف ورزشی باشد.


مدیریت حبیب حسین زادگان را باید ایام طلایی در ورزش مازندران دانست؛ در دوران وی همواره شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان کشور در اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی، خدماتی، فرهنگی ورزش استان بوده ایم که این موضوع بیانگر مناسبات حسنه و مقبولیت بالای مدیرکل ورزش و جوانان در بین مدیران کشوری است.

مدیرکل ورزش این دیار از نظر توسعه فضاهای ورزشی، توسعه ورزش همگانی و موفقیت جامعه ورزشی مازندران در کشور و میادین بین المللی، آسیایی و جهانی کارنامه ای قابل اتکا از خود برجای گذشته است.


گفتنی است حسین زادگان از مدیران متخصص، ارزشی و بسیجی کشورمان است که در هر منصبی از خود عملکرد قابل قبولی به ثبت رسانده و بی دلیل نیست که حضرت آیت اله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در دیدار با جامعه ورزشی از وی به عنوان مدیری موفق در بین دستگاههای دولتی استان یاد کرد.

به هر سو امید می رود با توسعه تدابیر مدیریتی حسین زادگان، ورزش مازندران بتواند در آینده ورزشی کشور، افتخارآفرینی های بسیاری را حاصل کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار