امیدی:

سازمان ملل نباید فقط به محکومیت علیه اسرائیل بسنده کند

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، خواستار فشار سازمان ملل بر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی جهت توقف حمایتهای سیاسی، مالی و تسلیحاتی خود به این رژیم شد.

به گزارش راه شلمچه: "حسین امیدی"، عضو شورای مرکزی جمعیت وفادران انقلاب اسلامی، در جلسه این تَشکُل سیاسی گفت: به زودی رژیم جعلی  اشغالگر صهیونیستی که دراوج سبعیت وبا حمایت‌های آشکار حکومت جنایتکار آمریکا، مستشاران نظامی ایران  و  تنی چند از همرزمان آنان را در سالروز شهادت امیر المؤمنین علی (ع) به شهادت رساندند، پاسخی مناسب دریافت خواهند کرد. 

او ادامه داد: بی شک، این اقدام ناجوانمردانه برخلاف تمامی قوانین بین‌المللی و معیارهای اخلاقی و بمنزله حمله به خاک یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد می باشد. مسوولیت این جنایت بر عهده رژیم غاصب قدس و نیز ایالات متحده آمریکا است و باید منتظر انتقام سخت و پاسخ کوبنده و ویران کننده‌ دلاورمردان محور مقاومت باشند. 

این سیاستمدار اصولگرا تصریح کرد: اقدام رذیلانه شیطانی رژیم خبیث و منحوس اشغالگر قدس در حمله به کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تلاشی مذبوحانه جهت جبران بخشی از شکست‌های مفتضحانه غیر قابل ترمیم در جبهه‌های نبرد با نیرو‌های دلیر، سرفراز، و مقتدر محور مقاومت است.واضح و آشکار است که صهیونیست‌های ناکام از توقف قدرت مقاومت در باریکه غزه، اکنون به هر تلاش مذبوحانه و زبونانه ای برای خروج از انزوای سیاسی و بین‌المللی خود در جهان متوسل شده‌اند.

قائم مقام کمیته سیاسی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، خواستار فشار سازمان ملل بر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی جهت توقف سلاح به این رژیم شد و گفت: حمله به کنسولگری یک کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می شود، که رژیم صهیونیستی با وقاحت کامل قانون  بین المللی را زیر پا گذاشت و سازمان ملل نیز نباید فقط به بیانیه های محکومیت علیه این رژیم جعلی  اکتفا کند.

در خاتمه این جلسه، امیدی، گزارش مفصلی از روند برگزاری نشست ها و فرایند انتخاب اعضای لیست مستقل حزب متبوعش،  در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ارائه داد و افراد حاضر نیز به بیان نظرات و ارائه پیشنهادات سازنده خود پرداختند.

در این رابطه نیز کمیته ویژه ای به ریاست خودِ "حسین امیدی"  قائم مقام کمیته سیاسی جمعیت تشکیل گردید و اعضای  آن به بررسی دقیق و علمی شرایط و وضعیت کلیه نامزدهای حاضر در انتخابات بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال پرداختند و جلسه های مختلفی که با افراد صاحب نظر و خود نامزدها برگزار گردید، پیش بینی می شود در اواسط هفته آینده از لیست نهایی  جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی طی مراسمی رونمایی شود.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار