رویکرد وزارت ورزش مغایر با دستور مقام معظم رهبری!

این کارشناس ورزشی خاطر نشان کرد:  از رئیس فدراسیون انتظار رعایت ادب و اخلاق در برابر انتقاد خبرنگاران و کارشناسان را داشتیم که در مقابل دیدگان میلیون ها بیننده تلویزیون تکریم جایگاه اصحاب رسانه را رعايت می کرد...

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد از کارشناسان زبده کشتی ایران در آخرین انتقاد خود پیرامون ورزش اول کشور گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات گوهر بار خود پیرامون حفظ سلامت اقشار مختلف جامعه، بر لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی علی الخصوص زدن ماسک تاکید فرمودند. 


وی افزود: وزارت ورزش و جوانان بخصوص فدراسیون کشتی به بهانه سرگرم کردن مردم (به گفته رئیس سازمان لیگ در برنامه دایره طلایی) بازار رقابت های لیگ را به قیمت به خطر افتادن سلامتی جامعه کشتی اعم از داوران، مربیان و سرمایه های حال حاظر کشتی کشور برگزار می کند.



وفایی نژاد تصریح کرد: این رفتار فدراسیون در حالی که با انتقاد شدید اصحاب رسانه و کارشناسان بزرگ کشتی کشور که از سر دلسوزی جهت تامین و حفظ سلامت ورزشکاران روبرو شد، متاسفانه سکاندار سازمان لیگ که از جنس کشتی هم نیست بر روی آنتن زنده با اهانت و بد اخلاقی به نماینده اصحاب رسانه و کارشناس و پیشکسوت کشتی ایران مدعی است برگزاری لیگ دستور اکید وزیر ورزش برای سرگرم کردن مردم است که این سخن بدترین اهانت به جامعه ورزش و کشتی است که بیش از این انتظاری از شخصی که خاک تشک خورده نیست هم نداریم.



این کارشناس ورزشی خاطر نشان کرد:  از رئیس فدراسیون انتظار رعایت ادب و اخلاق در برابر انتقاد خبرنگاران و کارشناسان را داشتیم که در مقابل دیدگان میلیون ها بیننده تلویزیون تکریم جایگاه اصحاب رسانه را رعايت می کرد نه اینکه به مهمان رسانه ملی که بیش از 30 سال بعنوان کارشناس به جامعه کشتی خدمت کرد بگوید حرف های بی ربط زده و جایگاه وی را در جامعه کشتی تخریب نماید. 


وفایی نژاد افزود: این رفتار به هیچ عنوان زیبنده سکاندار ورزش پهلوان نیست. همچنین از مجری نابلد و مبتدی برنامه اختصاصی کشتی انتظار می رفت حداقل از دیدگاه و شخصیت مهمان تلفنی برنامه دفاع می کرد؛ اینگونه بداخلاقی ها و رفتار های سبک در حافظه تاریخ کشتی کشور ثبت می گردد و آیندگان شخصیت و صفت واقعی مسئولین ارشد ورزش اول کشور را قضاوت خواهند کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار