ثبات و همدلی، همه آنچه که کشتی مازندران را به رستگاری نزدیک می کند

مقامات استانی از یک سو با پیگیری ها و حمایت های معنوی خود و مدیران پرتوان و کارآمدی همچون اصغر ثمربخش و نقی کلانتری از سوی دیگر با درایت و مدیریت بی همتا خود در طول این سالیان شرایطی را رقم زدند که مشابه آن را در کمتر استانی در کشور به یاد داریم.

به گزارش راه شلمچه، وضعیت حال حاضر کشتی استان مازندران به نحوی پیش می رود که از زمان حضور رئیس هیات جدید برای مازندران فصلی ساخته است که طی سالیان اخیر هیچ گاه تجربه آن را نداشته است. طی این سالها عادت کرده ایم که تیم های ملی کشتی در تمام رده های سنی حداقل نام چند مازنی را یدک می کشند.



بدون تردید حمایت های بی شماری از سوی مربیان زحمت کش و خانواده کشتی گیران صورت گرفته تا نام مازندران با کشتی به دنیا معرفی شد. مقامات استانی از یک سو با پیگیری ها و حمایت های معنوی خود و مدیران پرتوان و کارآمدی همچون اصغر ثمربخش و نقی کلانتری از سوی دیگر با درایت و مدیریت بی همتا خود در طول این سالیان شرایطی را رقم زدند که مشابه آن را در کمتر استانی در کشور به یاد داریم.



هر چه که بود و علی رغم بسیاری از مسائل حاشیه ای و بعضاً سو مدیریت و دست های پشت پرده که در روز انتخابات صورت گرفته عسکری محمدیان متولی کشتی مازندران شد و شرایط به نحوی پیش رفت که شاید حساس ترین روزهای کشتی استان در انتظار علاقمندان باشد. روزهایی که بی تردید به تبع حساسیت بالای آن، به همان میزان توجه، تمرکز و همدلی بالایی نیز می طلبد.



در این میان مسئله نگران کننده ای که در روزهای اخیر اذهان کشتی دوستان را به خود مشغول کرده بود زمزمه هایی مبنی بر اعمال نفوذ بعضی از افراد در تمامی امورات جاری هیات کشتی بود که آن چه مسلم است در مقطع کنونی علیرغم وجود انتقاداتی فراوان بر نحوه عملکرد، زمان مناسبی برای این دست رخ داد ها نیست چرا که تا به امروز کشتی مازندران در مسیر درستی به کار ادامه می داد و این گونه دخالت های غیرضروری میتواند تنشی برای مجموعه ایجاد کند. 


وضعیتی که می توان گفت سالهای سال آرزوی ورزش استان بوده است با یک انحراف از مسیر، به سادگی از دست برود البته به نظر میرسد با تدبیر مسئولین ارشد استان و شخص عسکری محمدیان سو تفاهمات پیش آمده تا حدود قابل توجه ای رفع گردد تا این رشته پر مدال در پایتخت ورزش اول ایران به ساحل آرامش نزدیک گردد.



اما نه تنها برای تصمیم گیرندگان و دست اندرکاران و ارکان مختلف ورزش استان و هیات کشتی، همدلی و دوری از دامن زدن به حواشی در حال حاضر ضروری بنظر می رسد، بلکه سایر عواملی که به طریقی با هیات استان در کنش و واکنش قرار دارند، اعم از هواداران، اهالی رسانه، پیشکسوتان و امثالهم نیز می بایست بنا بر مصلحت ورزش استان و به احترام آرزویی که سالهاست علاقمندان به ورزش در دل می پرورانند، جدای از تمامی اختلاف نظرها و زوایایی که با یکدیگر داشته و دارند.


 همگی تحت یک لوای مشترک در کنار هم برای موفقیت کشتی استان تلاش کنند چرا که امروز بر همگان ثابت شده است که برای کسب موفقیت در عرصه ورزش، علاوه بر آمادگی جسمانی، به یک تیم قدرتمند پشتیبانی خارج از تشک نیز نیاز است که البته محمدیان بایست با برگزاری نشستی دوستانه این مشکلات را مرتفع سازد.



در مجموع می توان گفت نیم نگاهی به گذشته در کنار نیم نگاهی به آینده همه ما را بر آن می دارد که در شرایط کرونایی و روزهای پیش رو، دست در دست هم همراهانی دلسوز برای روزهای سخت آینده باشیم. با توجه به آنچه که در گذشته دیده ایم، می توانیم آینده سیاهی را که در صورت عدم کسب موفقیت و دلسرد شدن مردم، در انتظار کشتی مازندران خواهد بود به سادگی متصور شویم. آینده ای که یا با همدلی آن را خواهیم ساخت و یا با نفاق آن را خواهیم باخت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار