بی توجهی مطلق مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون به کشتی مازندران

همگی در مصاحبه های خود مازندران را قطب طلای جهان کشتی و سایر رشته ها می دانند. بهداد سلیمی، مولایی، براری، برادران عالمیان، عابدینی ستارگان سایر رشته های ورزشی هستند، اما هیچگاه مورد حمایت واقعی مسئولین ورزش کشور نبوده اند؛ مسئولین دین خود را به ورزش مازندران ادا نکردند.

به گزارش ارسالی شعبان وفایی نژاد کارشناس برجسته کشتی مازندران به راه شلمچه، در خبرها داشتیم وزیر ورزش جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک با بسیاری از قهرمانان و مربیان رشته های مختلف دیدار و حتی با سرگروه های دو تیم سرخ آبی هم جلسات زیادی داشته اند که کار بدی هم نیست حتی برای اردوهای خارج از کشور و جذب مربیان خارجی تعدادی از قهرمانان اعتبارات قابل توجهی در نظر گرفته که امید به کسب مدال برای المپیک برای آنها هم دارند که انشاالله توفیق رفیق دلاوران ورزش ما شود. 


اما همگان بخوبی می دانند مازندرانی ها همواره گل سرسبد ورزش ما در المپیک ها بوده اند. در کشتی هم مایه اعتبار و عابرو ما در المپیک امام علی حبیبی، عبدالله وحد، قاسم رضایی، عسگری محمدیان، کمیل قاسمی، سید مراد محمدی و... همگی از مازندران اما حتی یک بار به اندازه یک دقیقه وزیر ورزش جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون کشتی حاضر به برگزاری جلسات اختصاصی اعتبار مالی برای کشتی مازندران و دلگرمی قهرمانان و مربیان و مسئولین کشتی مازندران نشدند. 



همگی در مصاحبه های خود مازندران را قطب طلای جهان کشتی و سایر رشته ها می دانند. بهداد سلیمی، مولایی، براری، برادران عالمیان، عابدینی ستارگان سایر رشته های ورزشی هستند، اما هیچگاه مورد حمایت واقعی مسئولین ورزش کشور نبوده اند. مسئولین دین خود را به ورزش مازندران ادا نکردند. قهرمانان مازندرانی همواره دین خود را به ورزش کشور ادا کردند، امید است که در آینده نگاه رئیس کمیته ملی المپیک وزیر ورزش جوانان و رئیس فدراسیون کشتی نسبت به مازندران مهربانتر باشد زیرا مازندران از نظر امکانات ورزشی در فقر مطلق می باشد.

عملکرد بسیار ضعیف وزارت ورزش کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی


متاسفانه کار رئیس کمیته ملی المپیک در سطح دخالت در عزل و نصب فدراسیون ها، سرمربیان تیم ها، جلسه با مربیان سرخ آبی، مهره چینی برای انتصابات، انتخابات ها وزیر ورزش جوانان در همه عزل و نصب ها و مدیریت کلی فقط نخبه کشی و نفله پروری.


رئیس فدراسیون کشتی هم بدنبال سیاه بازی و کارهای نمایشی است. میزبان جام جهانی کشتی را از کشورمان حذف و جام باشگاههای جهان با تنزل شدید فنی روبرو شد. البته علیرضا دبیر کارنامه سیاهی در ظلم به کشتی مازندران حق کشتی صد در صدعلیه اصغر بذری داشته است.


وی در موضعگیری ها همواره بدنبال تخریب جایگاه کشتی گیران مازندرانی بوده اظهارات سبک سرانه او بعد از کسب مدال طلای حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان حکایت کینه های دیرینه او علیه قهرمانان مازندرانی بوده در شرایط کنونی مسیر کشتی کشور به ناکجا آباد است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار