برگزاری جشنواره استعدادیابی هندبال مقاومت در مازندران

بهرام لیالی رئیس هندبال مقاومت استان مازندران مطرح نمود: پیشرفت و تقویت ورزش همگانی وجذب و کادرسازی ورزشکار تراز انقلاب اسلامی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی هندبال مقاومت می باشد. 

به گزارش راه شلمچه، بهرام لیالی رئیس هندبال مقاومت استان مازندران مطرح نمود: پیشرفت و تقویت ورزش همگانی وجذب و کادرسازی ورزشکار تراز انقلاب اسلامی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی هندبال مقاومت می باشد. 


وی افزود با توجه به راه اندازی هیات هندبال مقاومت در مازندران در سال جاری تاکنون 10 مدرسه هندبال مقاومت در سطح استان تاسیس گردید. 


لیالی بیان داشت: بدون شك برگزاري چنين جشنواره هايي مي تواند آغازي براي توسعه ورزش هاي قهرماني، همگاني و فتح قله هاي افتخار در سطوح ملي و فراملي باشد.


وی افزود: براي برگزاري هر چه بهتر اين طرح و شناسايي استعدادهاي همه نقاط استان برنامه ریزی مناسبی صورت گرفت


لیالی با بيان اين كه اين جشنواره ها با اهداف عمده برگزار مي شود، افزود: این اهداف كشف و شناسايي استعدادهاي ورزشي وجذب و تربیت ورزشکار تراز انقلاب و همگاني شدن ورزش درميان اقشار مختلف جامعه میباشد تا بتوانيم در همه شهرستان ها مطابق قالبي كه در نظر گرفته ايم استعدادهاي برتر را شناسايي كنيم و پرورش دهيم. 


وي تصريح كرد: اين ظرفيت را داريم تا در آينده بازیکنان بزرگي را از ميان اين افراد داشته باشيم با توجه به سابقه اي كه اين استان دارد و قهرماناني كه به طور طبيعي پرورش داده است با برنامه ريزي مي خواهيم قهرمانان ملي و جهاني داشته باشيم كه حق بچه هاي ما اين است كه به قله هاي بلند برسند.

 

بهرام لیالی با تأکید بر مسئله استعدادیابی و استعداد پروری در سطح استان، بیان کرد: ایجاد پایگاه استعدادیابی یکی از مهم‌ترین راهکارها در بحث استعدادیابی و پرورش استعدادهاست.

 

لیالی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی، مشارکت خانواده ها است، اینکه خانواده ها در این جشنواره حضور داشته و فرزندان خود را همراهی می کنند، می تواند در راستای توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی قدم های خوبی به دنبال داشته باشد که این موضوع برای دست اندرکاران اهمیت بالایی دارد.

 

استعدادیابی در پایگاه‌های شهرستان ها ، یکی از اقدامات مهم محسوب می‌شود که در همین راستا میزان شناسایی نوجوانان و سرمایه‌گذاری بر روی این قشر در کشورهای پیشرفته زیاد است.


وی افزود: در حوزه استعدادیابی در کشورمان با خلاء مواجه هستیم و این در حالی‌ است که اقدامات مهم و ارزشمندی در این‌باره انجام شده است که البته کافی نیست. 


لیالی تصریح کرد: موضوع منش پهلوانی و ترویج فرهنگ بسیج یکی از برنامه‌های اولویت‌دار هیات هندبال بسیج مازندران محسوب می‌شود که مورد توجه سازمان ورزش بسیج هم قرار دارد.

 

بهرام لیالی در پایان افزود: جشنواره استعدادیابی هندبال مقاومت در سطح شهرستان های استان مازندران همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار