واکنش دروازه‌بان اسبق به قلعه‌نویی: انتقادات و فرافکنی‌ها در فوتبال

هادی طباطبایی در سالگرد تاسیس استقلال، به نقد کادر فنی تیم ملی و مشکلات مدیریت باشگاه پرداخت و خواستار توجه به انتقادات سازنده شد.

به گزارش راه شلمچه، هادی طباطبایی در مراسم هفتادونهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح نظراتش درباره تیم ملی پرداخت. او تصریح کرد که نقدهای او بر اساس شناختی که از فوتبال دارد و واقعیت‌هاست و ابراز خرسندی کرد که مردم نظرهای او را پذیرفته‌اند. طباطبایی همچنین به برخی انتقادها نسبت به کادر فنی اشاره کرد و اعلام کرد که این انتقادات نباید به نوعی فرافکنی تبدیل شود.

وی با ابراز ناراحتی از روند نوسانی تیم ملی اظهار داشت: «چرا باید تیم ملی به این وضعیت دچار شود؟» او با انتقاد از نمایش تیم در بازی با ازبکستان اعلام کرد که عدم توانایی در گوش دادن به نقدها یک مشکل اساسی است. از نظر او، فوتبال ما بیش از این که می‌بینیم ظرفیت دارد و او به هیچ عنوان در برابر انتقادها سکوت نخواهد کرد.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای کادر فنی دارد، گفت: «پیشنهادی نداریم زیرا کادر فنی نقدپذیر نیست.» او به توانایی برخی بازیکنان اشاره کرد و گفت که با وجود توانایی‌های بالای آن‌ها، تیم در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

در مورد وضعیت استقلال، وی ابراز نگرانی کرد و تصریح کرد که این تیم در بدترین زمان ممکن درگیر حاشیه‌ها شده است. او ضمن انتقاد از مدیریت استقلال گفت: «اگر تصمیم است که نکونام برود، باید افرادی دیگر نیز بروند.» طباطبایی اعتقاد دارد که مشکلات استقلال ناشی از مدیریت نادرست آن است و تأکید کرد که برای بهبود شرایط باید نگاه‌ها به این تیم تغییر کند.

او همچنین بر لزوم حفظ حرمت پیشکسوتان در فوتبال تأکید کرد و گفت که مدیران استقلال باید به جای یارکشی به فکر کار تخصصی و واقعی باشند. طباطبایی در پایان سخنانش از ناراحتی پیشکسوتان نسبت به تصمیم‌گیری‌های یک‌جانبه دفاع کرد و خواستار احترام به نظر آن‌ها شد.

منبع: مشرق

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار