فراخوان مشمولان پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ اعلام شد

سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد مشمولان با برگ آماده به خدمت آبان ۱۴۰۳ باید برای اعزام به خدمت در تاریخ یکم آبان حاضر شوند و مدارک لازم را همراه داشته باشند.

به گزارش راه شلمچه، سازمان وظیفه عمومی فراجا روز یکشنبه در یک اطلاعیه جدید اعلام کرد که تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت با تاریخ آبان ماه سال ۱۴۰۳ را دریافت کرده‌اند، ضروری است با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزشی را دریافت کرده و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این مشمولان باید در تاریخ سه‌شنبه یکم آبان ماه سال ۱۴۰۳، در زمان و محل مشخص شده در برگ معرفی‌نامه خود حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

به مشمولان اعزامی تأکید شده است که در روز اعزام، باید برگ واکسن مننژیت و دوگانه را به همراه داشته باشند.

علاوه بر این، مشمولان موظفند اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، کارت ملی، شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را با خود همراه کنند.

در این اطلاعیه ذکر شده است که عدم حضور به موقع در زمان و مکان‌های تعیین شده، به‌عنوان غیبت تلقی خواهد شد و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان برخورد خواهد شد.

این سازمان همچنین به متقاضیان توصیه می‌کند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، به کانال خبر سربازی در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، روبیکا و ایتا) به نشانی khabaresarbazi@ مراجعه کنند تا از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: سازمان وظیفه عمومی فراجا

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار