غلامرضا تختی، برازنده واقعی لقب جهان پهلوانی

پهلوانی که عیار جوانمردی او بر همه مدال آوران جهان و المپیک برتری داشت؛ پهلوانی که ایثار، فداکاری، گذشت، ادب و متانت را در ورزش معنا کرد...

به گزارش ارسالی شعبان وفایی نژاد کارشناس نام آشنای ورزش مازندران به راه شلمچه، در آستانه سالگرد درگذشت مرحوم جهان پهلوان غلامرضا تختی قرار داریم.


پهلوانی که عیار جوانمردی او بر همه مدال آوران جهان و المپیک برتری داشت؛ پهلوانی که ایثار، فداکاری، گذشت، ادب و متانت را در ورزش معنا کرد.


بعد از پوریای ولی، غلامرضا تختی الگوی برتر همه قهرمانان و پهلوانان بوده است؛ در آسمان ورزش کشورمان ستارگان بسیاری خوش درخشیدند اما لقب جهان پهلوانی تنها برازنده غلامرضا تختی است زیرا وی در همه ابعاد انسانی و اخلاقی ورزش خوش درخشید.

پهلوانی که همواره خود را شرمنده مردم می دانست و به مردم تعظیم می کرد؛ پیروزی ها و شکست های او در ورزش نیز برای همگان درس عبرت بوده است.


جایگاه رفیع غلامرضا تختی را با هیچ ملاک و معیاری نمی توان سنجید زیرا رفتار و گفتار و وفاداری وی معیار سنجش همه پهلوانان و قهرمانان ورزش کشورمان است.


گفتنی است گرامیداشت نام و یاد و خاطره تختی، احیای ارزش های مقدس پهلوانی می باشد و اگر لایق ترویج راه و منش او نیستیم حداقل در حقش ظلم نکنیم...

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار