رویکرد رئیس فدراسیون، عامل نابودی کشتی مازندران

زمانیکه که به روسای هیأت ها دستور می دهند هر فردی در مجمع هیأت رأی موافق به شما نداد، تیشه بر ریشه او بزنید این یعنی چند دستگی و اختلاف استراتژیکی که کشتی مازندران را در شرایط فعلی به مرحله ای بحرانی رسانده است.

به گزارش راه شلمچه، در تاریخ کشتی کشورمان به دفعات ثابت شده که تهرانی ها همواره به دنبال نابودی کشتی مازندران هستند؛ زمانی که سکانداران کشتی استان را افرادی ضعیف و ناتوان تشکیل بدهند که با سوء مدیریت خود، این رشته را به سمت نابودی سوق می دهند، بی شک اعتبار کشتی دیار قهرمانان و پهلوانان را می کاهند و دیگران به خود اجازه می دهند که بر پیکره آن بکوبند.


زمانیکه که به روسای هیأت ها دستور می دهند هر فردی در مجمع هیأت رأی موافق به شما نداد، تیشه بر ریشه او بزنید این یعنی چند دستگی و اختلاف استراتژیکی که کشتی مازندران را در شرایط فعلی به مرحله ای بحرانی رسانده است.


در این تحلیل باید اذعان کنیم که برخی مدعی اند که در دوران مدیریت اصغر ثمربخش رئیس سابق هیأت کشتی مازندران، همه امور با مدیریت آنها بوده و رئیس این هیأت تنها نظاره گر چرخش و گردش امورات بوده است! این اظهار نظرهای ناجوانمردانه علیه مدیریت ثمربخش بوده و همگان می دادند وی هیچگاه اجازه نمی داد در مسئولیتش مسائل مداخله جویانه و جهت دار اثرگذار باشد.


البته همین جماعت مدعی هستند اینک رئیس هیأت کشتی تنها عروسک امضاء کننده است که در این خصوص نیز باید خاطر نشان کنیم هر دو دیدگاه از سوی جامعه کشتی استان و نگارنده رد و غیرمنطقی می باشد چرا که در دوره قبلی غلام نوری زاده، سلمان قادری و ... علاوه بر مسئولیت های خود، مشاورانی امین برای ثمربخش بوده اند.


در نگاهی دیگر باید توجه کنیم اسپانسرها در شرایطی حاضر به سرمایه گذاری در کشتی هستند که شاهد وحدت و یکپارچگی ارکان این رشته و یا سایر رشته های مد نظر باشند اما با توجه به حواشی بحث برانگیز انتخابات ریاست هیأت کشتی مازندران، قطعاً روحیه اعتماد و اعتقاد سرمایه گذاران برای فعالیت در حوزه ورزشی از بین رفته و بی شک آنها از ورشکستگان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که به دنبال احیای خود در ورزش باشند، دوری خواهند کرد.


برپایه این تحلیل خبری، ولنگاری های موجود در کشتی مازندران باعث شده که یکی از مربیان سازنده کشتی کشور که صاحب بزرگترین و مجهزترین سالن کشتی این دیار است قصد فروش سالن مربوطه را داشته باشد؛ وی در اظهاراتی گفت: زمانیکه رفتارهای به دور از شأنیت ورزشی و مردانگی را از برخی افراد مشاهده کردم که با ناجوانمردی علیه مربیان شایسته کشتی این استان موضع می گیرند، فعالیت در حوزه زیرساخت های این رشته ورزشی را مناسب ندیده و این مکان را به حراج گذاشته ام!


در مخلص کلام باید تأکید شود که متأسفانه برخی از اهالی کشتی مازندران به پادوهای تبلیغاتی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تبدیل شده اند و به دلیل ضعف مفرطی که در خود احساس می کنند، با خوش رقصی مطرح شدن را دنبال می کنند، در حالی که دلسوزان واقعی این رشته ورزشی در دیار پهلوانان به دنبال افرادی شجاع و کاربلد در جهت پیشبرد کشتی هستند.


شعبان وفایی نژاد/ کارشناش کشتی

اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
۱۱ شهریور ۱۳۹۹
بنظر من آقای وفایی نژاد تحلیلهاشون بر علیه کشتی مازندران هستش نه فدراسیون ایشون فدراسیون و هدف گرفت تا بتونه راحت تر کشتی مازندران و اهالی جدیدش و زیر انتقادهای بی پایه و اساسش ببره ....آقای وفائی نژاد اگه الان جنابعالی در بدنه هیات سمتی داشتی بازم میگفتی و انتقادهای بی پایه و اساس دروغین و بکار میگرفتی کشتی مازندران جای غریبه هایی همچون شما نیست کمی بیشتر دقت کن......از مدیران این سایت تقاضامندم برای صفحه کشتی بدنبال ی آدمی که هوچی گری و بداخلاقی نکنه باشید بنده صریح اللهجه حرف میزنم عذر خواهی میکنم
پاسخ
0
حسن ۱۱ شهریور ۱۳۹۹
شعبان چی میگی؟
پاسخ
آخرین اخبار