قابل توجه رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش جوانان و رئیس هیات کشتی استان:

جایگاه مسئولین هیأت های کشتی شهرهای مازندران در مجمع هیات کشتی احیاء شود

 همه این عزیزان منتخب جامعه کشتی مازندران بودند واحترام به آنها لازم بود ولیکن متاسفانه فدراسیون کشتی درسراسرکشور با منتقدین و مخالفین خود برخورد قهری داشته است و به هیات استان ها هم این روش را آموزش داده است.

به گزارش راه شلمچه، سخن من خطاب به حسن رنگرز مدیرکل ورزش جوانان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و عسگری محمدیان رئیس هیات کشتی مازندران است که هرچه سریعتر نسبت به تکمیل اعضای مجمع هیات کشتی مازندران اقدام کنند.


باید توجه داشت وظیفه مجمع نظارت عالیه برعملکرد هیات می باشد؛ باتوجه به اینکه درانتخابات گذشته پنج رئیس هیت شهرهای مختلف مازندران بنابرهردلایلی به فرد مورد نظر فدراسیون واداره کل ورزش جوانان رای نداده اند همه این نفرات از چرخش گردش مسولین هیت های کشتی شهرهای خودخارج شدندکه قصدکالبدشکافی آن راندارم.


در حال حاضر لازم است اداره کل ورزش جوانان و هیأت کشتی 5  عضوبرای مجمع هیأت از بین مسئولین هیأت های کشتی شهرهای مازندران معرفی کنند که آن هم به صورت انتخابات باید باشد.


 البته بنده اعتقاد دارم آن 5 عضوی که به وظیفه خود در مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران عمل نموده اند نبایدعزل یا ازمسئولیت خود برکنار می شدند و باید کشتی مازندران را یاری می کردند.


 همه این عزیزان منتخب جامعه کشتی مازندران بودند واحترام به آنها لازم بود ولیکن متاسفانه فدراسیون کشتی درسراسرکشور با منتقدین و مخالفین خود برخورد قهری داشته است و به هیات استان ها هم این روش را آموزش داده است.

 درگذشته نه چندان دور اگر درانتخابات ریاست هیت افرادی درمجمع به رئیس منتخب مجمع رای نداده بودند با انها برخورد قهری نمی شد به طور نمونه درزمان اصغر ثمربخش یکی از اعضای مجمع به ایشان رای نداد اما ثمربخش تاپایان مسولیت خود هم به او احترام کرده و درجایگاهش قرارداشت.


 امروز مربیان سازنده کشتی مازندران ازعملکرد فدراسیون کشتی وبی عدالتی وظلم وکم لطفی نسبت به مربیان سازنده به فدراسیون کشتی اعتراض دارند؛ تا این لحظه اداره کل ورزش مازندران نتوانست از حق وحقوق مربیان زحمتکش وشایسته کشتی مازندران دفاع کند؛ حتی مسئولین هیأت کشتی و اداره کل ورزش استان نتوانستند ازحق وحقوق مسئولین هیات های کشتی مازندران که به عملکرد فدراسیون انتقاد داشتند، دفاع کنند/


 متأسفانه فدراسیون به راحتی حکم بر عزل منتقدین خود در هیأت های کشتی شهرهای مازندران داد که این هم داد مربیان، مسئولین، پیشکسوتان و دلسوزان کشتی مازندران را در اورد.


 امید است هرچه سریعترشاهد تکمیل نفرات اعضای مجمع هیات کشتی مازندران باشیم که برای دفاع ازکشتی مازندران و دفاع ازحق وحقوق جامعه کشتی مازندران باشد؛ اعضای مجمع باید طی چهارسال نظارت عالیه برعملکرد کشتی استان داشته باشند و رئیس هیأت باید ازآنها دفاع کند زیرا همه اعضای مجمع وهمه اعضای هیأت درمسیرخدمت به کشتی مازندران ایفای وظیفه کنند.


مخاطبان گرانمایه باید توجه کنند با این پیشنهادخود تنها به دنبال خدمت به کشتی مازندران و ایجاد فضای وحدت به این استان هستم؛ حسن رنگرز خود از قهرمانان جهان که درجایگاه مقامات ارشد در وزارت ورزش، فدراسیون کشتی، کمیته ملی المپیک سرمربی تیم های ورزشی بوده است، عسگری محمدیان از مفاخر کشتی جهان و ورزش ایران هستند از این افراد بایدحمایت شود؛ اعضای مجمع هم همه باید یار و یاور کشتی مازندران باشند اگر مجمع هیات کشتی مازندران قوی باشد باعث قدرتمندی هیأت کشتی هم خواهد بود.


شعبان وفایی نژاد / کارشناس کشتی کشور

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار