برگزاری جلسه تشکیل کارگروه ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته بسیج سال ۱۳۹۹

جلسه تشکیل کارگروه ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته بسیج سال ۱۳۹۹ با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه استان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و جمعی از معاونان و مدیران ورزشی برگزار شد.

به گزارش ارسالی روابط عمومی ورزش بسبج استان به راه شلمچه، جلسه تشکیل کارگروه ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته بسیج سال ۱۳۹۹ با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه استان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و جمعی از معاونان و مدیران ورزشی برگزار شد.



 در این جلسه سرهنگ غفارپور ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل ورزش و جوانان و سوابق خوب ایشان در حمایت از برنامه های فرهنگی ورزشی، از همه اعضا درخواست کرد به پاس ارج نهادن بمقام شامخ بسیجیان و ترویج فرهنگ بسیجی ، برنامه ها و اقدامات فرهنگی ورزشی خود را با شعار محوری هفته بسیج در قالب برنامه های پیشنهادی به دبیرخانه این کارگروه ارسال نمایند.



در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تشکیل بسیج یکی از برکات بسیار ارزشمند نظام اسلامی بوده است، اظهار داشت: دستگاه ورزش استان، هیتهای استانی، سمنها و... تلاش کنند تا انشالله با کمک همه ظرفیت های استانی، برنامه های فاخر و کیفی در سطح استان انجام شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار