محقق و نویسنده شیعه:

امروز تلألوی خورشید ولایت فقیه بر همگان آشکار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی شهادت آیت‌الله رئیسی را افتخار برای مکتب و مصیبتی برای امت تلقی کرد که عماری جان برکف از سپاه سلیمانی ها و نیروهای حقیقی انقلاب بشمار می رفتند.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه در مصاحبه ای با خبرنگار ما در شهر مقدس قم به اهمیت والای مقام شامخ ولایت فقیه اشاره و درخشش خورشید ولایت فقیه در آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همگان محسوس دانست که یک کشور را در این برهه حساس تحت عنایت و چتر حمایت خود قرار داده است.


سوادکوهی با بیان اینکه اصل همه اصل ها در همه نسل ها ولایت فقیه است، این مقام شامخ را عمود خیمهٔ نظام اسلامی دانست که کشتی نجات امت در بحران ها و حوادث سخت انقلاب بوده است.


وی انقلاب اسلامی را یادگاری ماندگار و درختی با طراوت و ثمره ای با برکت از بوستان قرآن و عترت دانست که با خون پاک شهدا و خونِ دل های دلسوزان دین آبیاری شده و افتخارش آن بوده تا بتواند در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حرکت نموده و همواره یار مظلومان و مستضعفان و منادی اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ  رُحَماءُ بَینَهُم باشد.


وی شهادت دکتر رئیسی را افتخار برای مکتب و مصیبتی برای امت تلقی کرد که عماری جان برکف از سپاه سلیمانی ها و نیروهای حقیقی انقلاب بشمار می رفتند.


امیری سوادکوهی تاکید کرد امروز عظمت، صلابت، جلالت و شکوه ولایت فقیه بر همگان آشکار شد و همه شاهد آن هستند که یک نفر یک امت است که یک کشور را با نگاه الهی و جامعیت ولائی اش اداره می کند و حقیقتا خدا را به این نعمت الهی شاکریم.


آری! ولایت فقیه اصلی برای همه نسل ها و دوران ها است و تبعیت از آن مقام شامخ در عصر غيبت كبراي ولي دوران،به عنوان مرجع شرعي و ملجاء ديني جامعه بر همگان واجب است. و أما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواه حديثنا فانهم حجّتي عليكم و انّا حجة الله

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار