استمرار پردستاورد مدیریت حبیب ورزش مازندران

با توجه به نزدیک شدن به ایام دوران بازنشستگی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از هم اکنون گمانه زنی های بسیاری در خصوص جایگزینی وی مطرح می باشد و حتی نام های بسیاری نیز بر سر زبان ها افتاده است.

به گزارش راه شلمچه، با توجه به نزدیک شدن به ایام دوران بازنشستگی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از هم اکنون گمانه زنی های بسیاری در خصوص جایگزینی وی مطرح می باشد و حتی نام های بسیاری نیز بر سر زبان ها افتاده است.


در این ارتباط شعبان وفایی نژاد کارشناس نام آشنای ورزش استان در گفتگویی با بیان اینکه حسین زادگان کارنامه ای قابل اتکا در سال های مدیریتش در ورزش مازندران داشته، اظهار داشت: اعتقاد بر این است که اگر وی تا پایان دوران دولت یازدهم همچنان بر مسند مدیریت ورزش این دیار باقی بماند این حوزه مهم دستاوردهای بسیاری را به همراه دارد.


وی افزود: با توجه به اینکه چند ماه تا پایان دولت حسن روحانی باقی مانده حضور مدیر جدید در اداره کل ورزش و جوانان مازندران منطقی نیست و در این مدت کوتاه نمی توان انتظار عملکرد ملموسی از فرد جدید داشت و حتی نمی توان مطمئن بود در دولت بعدی شاهد استمرار مسئولیت وی در دستگاه ورزش استان داشت.


وفایی نژاد خاطر نشان کرد: حسین زادگان مدیری با تجربه و کارکشته است که هیچگاه خط و خطوط سیاسی در تفکرات مدیریتی اش اثرگذار نبوده است بنابراین ادامه مسئولیت وی در اداره کل ورزش و جوانان استان حتی در دولت بعدی نیز می تواند محتمل به نظر برسد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار